Jump to content

Spelfilmer

n00dles
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
Yay nu när det är slut på Fifa 07-eran så lägger jag upp en liten film på mål osv. från mig.

Se & Njut.

http://www.youtube.com/watch?v=8W-VAztm5DM

Målen mot Arsenal var fula. :<

Hehe, nej men frisparksmålena gav mig orgasm, älskar att slå frisparkar på fifa. Sedan var målet där backen och målvakten lekte flipper roligt också. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken i bakrunden gjorde det läskigare...

Såg inte direkt ut som det spel man sitter och spelar ensam hemma mitt i natten :o

Jo, klar man gör det! Det är ju då det är som bäst. :unsure:

Fast man måste vänja sig en del vid det först. När jag spelade FEAR första gången så var jag tvungen att tabba ur och ta en paus med några minuters mellanrum. :) Efter ett tag kan man dock spela (nästan) utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, klar man gör det! Det är ju då det är som bäst. :)

Fast man måste vänja sig en del vid det först. När jag spelade FEAR första gången så var jag tvungen att tabba ur och ta en paus med några minuters mellanrum. :) Efter ett tag kan man dock spela (nästan) utan problem.

Hade samma problem med Doom 3... Fett läskigt när man spelade det dom första gångerna men sedan gick det som om det var ingenting :unsure: men ändå är man lite nervös om vad som kommer bakom hörnet :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay nu när det är slut på Fifa 07-eran så lägger jag upp en liten film på mål osv. från mig.

Se & Njut.

http://www.youtube.com/watch?v=8W-VAztm5DM

Fotbollsspel måste vara det värsta som finns. Fyfan vad dåligt. Och fult alltihopa också.

Sportspel över huvud taget är ofta jäkligt dåliga. De enda bra är hockeyspelen, som enligt mig är lite bättre än alla andra spel. Men det är fortfarande ingenting jag liksom sitter och spelar och klarar ut ett helt hockeyår. Sportspel - nej!

F.E.A.R-filmen: Jag vart inte rädd alls. Tack och hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor