Jump to content

Skräck


antepanteboy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 146
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

Reeker

Det äckligaste var början. Resten var bara sådär men man undrade verkligen vad det var som hände.

6/10. Den var inte speciellt läskig, förutom början då, men den dög bra som film.

Edit: Här har ni introt: http://youtube.com/results?search_query=re...p;search=Search

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej några filmer som jag har sätt:

Scream / den var bara rolig

The ring / Boring, blev aldrig rädd..

Fredag den 13 / hatar denna film, den är så konstig på nåt vis.

kommer inte ihåg några andra ... jo juste! húr kunde jag glömma Hannibal eller kannibal eller vad den nu hette.

Han gav killen en spruta så han blev drogad, sen så skärde han upp huvudet, sen så tog han bort en bit av hjärnan och gav till själva killen .. så han åt sin egen hjärna ... svårt o förklara men endå, den var läskig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vill jag ha tips på verkligen läskig film, samtidigt får det ju naturligtvis inte vara kass handling men vill ha någon som ni verkligen haft svårt att somna efter. >_<

Well, The Grudge blev jag och min kompis väldigt rädda för, men vi var iofs bara 12. Sen rekomenderar jag starkt Wrong Turn, den är riktigt bra, rädd kanske man inte blir, men bra är den! Och sen Jeepers Creepers blev vi också jävligt rädda för, men då var vi 11 -_-. Kommer inte på nån annan film jag egentligen blivit rädd för.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...