Jump to content

Playstation 3


Fisken
 Share

Recommended Posts

Hm.. Nej? Dom ligger på GMT +09:00. Så, då borde dom ligga efter oss. Right?

Nej, du vet solen går upp i öst. Och Japan ligger i öst. Så de är före oss, mkay?

En lucky bastard köper här PS3 av Ken Kutaragi.

Så har nästa generation börjat i Japan iaf. De kommande dagarna lär vi få se många folk som utforskar PS3'n.

T. ex. att installera Linux på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, du vet solen går upp i öst. Och Japan ligger i öst. Så de är före oss, mkay?

En lucky bastard köper här PS3 av Ken Kutaragi.

Så har nästa generation börjat i Japan iaf. De kommande dagarna lär vi få se många folk som utforskar PS3'n.

T. ex. att installera Linux på den.

Oh. Där ser man. :ph34r:

edit* Ken tänker troligtvis redan ut planer hur dom ska lura på folk PS4.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade varit rewligt att bo i Japan idag, speciellt om man fyller år. :ph34r:

Nja, jag vet inte. Jag förstår inte så mycket av språket så det hade varit lite jobbigt när man skulle handla mat eller läsa en tidning eller förstå vad som händer i spelen osv. :D

Vice: Kollar du min guide på sidan 5 så ser du svaret på den frågan... samt lite andra du kanske har. :)

Jag tycker an för många klagar på priset. men ärligt talat, jag betalar hellre 6000 kr för en supernbra megamaskin är 2000 för något billigt skräp som saknar en massa funktioner och dessutom har en massa buggar.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice: Kollar du min guide på sidan 5 så ser du svaret på den frågan... samt lite andra du kanske har. :)

Tack! Åh, åh!!! Jag trodde det skulle kosta 7 laxar! Men det kostar 4 papp "bara".

Jag ska köpa. Vill ha, Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan man spela PS3 med tagentbord och mus? (Eller iaf Internetbrowsern?)

Det finns ju USB-jack...s det borde väl gå? :)

Tack! Åh, åh!!! Jag trodde det skulle kosta 7 laxar! Men det kostar 4 papp "bara".

Jag ska köpa. Vill ha, Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha,Vill ha!

Kommer kosta runt 6...

http://se.pricerunner.com/games/game-conso...?allcountries=0

:(

Från PS3Land

On paper, the PS3 is 2x more powerful than the Xbox 360 and 15x more powerful than the Nintendo Revolution is predicted to be. It has a processing capacity of 2.18 TFLOPS, which is put into context when you realise that some of the fastest computers in existence can only do 36 Terraflops. It is said to be 35x more powerful than the PlayStation 2 is.

Har släppts filmer på Youtube nu... :D

PS3 Releasen i Japan

PS3 recension i Japan (7min och 48 sek :o)

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crusader skrev ju fyra?!

Nej!

PS3 kommer släppas i 2 versioner. Basic och Premium version.

Basic kommer att ha en 20GB Hårddisk och kosta 4999 kr medans Premium kommer ha en 60GB Hårddisk och kosta 5999 kr.

Det var vad jag skrev. :wub:

Ja, man kan koppla Mus och Tangent bort till de 4 USB portarna.

Jäkla, såg ni vad snyggt Elefanterna var i den där första Japanska Youtube clippet?

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...