Jump to content

Playstation 3


Fisken
 Share

Recommended Posts

FZ har testat PS3. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16120 Bara jag som tycker att spelen inte var så snygga som på bilderna sony släppt? :) Men, jag skulle gärna skaffa en PS3:a tycker inte om kontrollerna bara ^^

Kanske, tyckte det var väldigt kul världens fetaste man dom la in på bilderna också.. nej vänta.. ops :)

Själva konsollen är väldigt snyggt ändå

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FZ har testat PS3. http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16120 Bara jag som tycker att spelen inte var så snygga som på bilderna sony släppt? :) Men, jag skulle gärna skaffa en PS3:a tycker inte om kontrollerna bara ^^

Nästan alla screenshots och trailers som släpps av utvecklarna är tillsnyggade med Photoshop och filmredigeringsprogram. Om man tittar på Promobilder till både PS2 och Xbox och sedan jämför med hur det verkligen ser ut upptäcker man att spelet är lite "fulare". Titta på den här bilden på Project Gotham Racing 3. På bilden ser spelet ut ha Anit-aliasing, men efter att ha spelat det på GAME vet jag nu att spelet inte har det. Men, inget dåligt spel för det...

Dessutom tänker jag köpa PS3 på grund av titlarna som kommer senare, bl.a. MGS4 :) . Därmed tänker jag vänta med att köpa PS3 tills att GTAIV eller MGS4 kommer.

FZs test var bra i övrigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huh? :) Du skämtar??? PS/PS2 kontrollerna har vunnit en massa priser och anses vara de absolut bästa. Varför ändra på det perfekta? :)

Nu var det ju väldigt svårt att se grafiken på spelen eftersom bilderna var tagna på en TV-aparat med spelet på slärmen.

Tycker inte om att ha båda spakarna i mitten på kontrollen. Xbox style tycker jag är skönast, sen är dom för små också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan alla screenshots och trailers som släpps av utvecklarna är tillsnyggade med Photoshop och filmredigeringsprogram. Om man tittar på Promobilder till både PS2 och Xbox och sedan jämför med hur det verkligen ser ut upptäcker man att spelet är lite "fulare". Titta på den här bilden på Project Gotham Racing 3. På bilden ser spelet ut ha Anit-aliasing, men efter att ha spelat det på GAME vet jag nu att spelet inte har det. Men, inget dåligt spel för det...

Dessutom tänker jag köpa PS3 på grund av titlarna som kommer senare, bl.a. MGS4 :rolleyes: . Därmed tänker jag vänta med att köpa PS3 tills att GTAIV eller MGS4 kommer.

FZs test var bra i övrigt...

METAL GEAR SOLID 4 LAJF! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan alla screenshots och trailers som släpps av utvecklarna är tillsnyggade med Photoshop och filmredigeringsprogram. Om man tittar på Promobilder till både PS2 och Xbox och sedan jämför med hur det verkligen ser ut upptäcker man att spelet är lite "fulare". Titta på den här bilden på Project Gotham Racing 3. På bilden ser spelet ut ha Anit-aliasing, men efter att ha spelat det på GAME vet jag nu att spelet inte har det. Men, inget dåligt spel för det...

Project Gotham Racing 3 har anti-aliasing, precis som Project Gotham Racing 2. Man märker det bara inte fören man ser en bild på ett spel som inte har det.

All of this, plus features like full-screen anti-aliasing, which was already featured in Project Gotham Racing® 2, combine to make the graphics even more realistic.

XBox.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...