Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

är rädd att det kommer förstöra den känslan

Shit du får det att låta som spelet är det bästa som kommer hända dig. skulle det komma ett demo så tankar jag det.

Jag är säker på att det kommer bli ett najs spel och jag ska köpa det, ett demo skulle bara bekräfta det..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vore kanske korkat att springa på en sådär tio man på en gubbe med dragna svärd och hugga vilt?

Snacka om teamkill...

ellerhur, och jag tror att om det nu hade varit mer att dom gick på fler och samarbetade mkt mer så hade ni klagat på det?

detta ser ut att vara ett av dom mest detaljerade och välgjorda spel på länge nu, och ni hittar en sån liten skitsak att klaga på..

tror faktiskt inte det är så lätt ändå till en början.. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ellerhur, och jag tror att om det nu hade varit mer att dom gick på fler och samarbetade mkt mer så hade ni klagat på det?

detta ser ut att vara ett av dom mest detaljerade och välgjorda spel på länge nu, och ni hittar en sån liten skitsak att klaga på..

tror faktiskt inte det är så lätt ändå till en början.. :mellow:

Well inget spel är perfekt. folk har nog nämnt dem goda sidorna också gissar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well inget spel är perfekt. folk har nog nämnt dem goda sidorna också gissar jag.

jaja, det har nämnt väldigt mkt gott om detta spel, och inget spel kan bli perfekt, för det går nog bara inte asså..

men tycker det är onödigt för jag vet att dom hade klagat på det om dom attackerat flera på en gång..

man vill inte ha 3-7 pers på sig på EN gång..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaja, det har nämnt väldigt mkt gott om detta spel, och inget spel kan bli perfekt, för det går nog bara inte asså..

men tycker det är onödigt för jag vet att dom hade klagat på det om dom attackerat flera på en gång..

man vill inte ha 3-7 pers på sig på EN gång..

Har inte läst i tråden så noga, det ända jag vet är att L_Voll skrev nånting om att det är dåligt att man slåss 1on1 medans dem andra fienderna kollar på tills en av deras homies är döda men jag tror knappast att det var en "attack" mot dig utan bara att han påpekade sin åsikt, själv tycker jag det är najs för det brukar vara så i medeltidsfilmer :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte läst i tråden så noga, det ända jag vet är att L_Voll skrev nånting om att det är dåligt att man slåss 1on1 medans dem andra fienderna kollar på tills en av deras homies är döda men jag tror knappast att det var en "attack" mot dig utan bara att han påpekade sin åsikt, själv tycker jag det är najs för det brukar vara så i medeltidsfilmer :mellow:

haha, jag har inte sagt att någon attackerade mig? läs min inlägg igen du;)

jag yttrade oxå mitt tycke i det hela bara..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WTF ska detta släppas 2008 Q1? kollade på FZ så stog det Release: Q1 2008 för PC Versionen kan det stämma eller? Och på konsolerna står det Release: 2007-11-16 Eller är dte ja som är ute och cyklar :P

Pc versionen släpps efter konsolversionen, pga personalbrist/ekonomi.

Jade Raymond om Assassin's Creed

Assassin's Creed är tänkt att släppas till tre plattformar, Xbox 360, Playstation 3 och pc, men den senare blir inte klar förrän nästa år. Detta är enligt Jade av ekonomiska skäl. I stället för att anställa fler personer nu kommer studion efter konsolreleaserna koncentrera sig på att släppa pc-versionen.
Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...