Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Såg speltråden här för någon dag sedan, sen började jag kolla upp spelet lite. Min dator borde klara av det, med Geforce 7600GT, Dual Core bla bla, 2 GB RAM.. Kommer inte ihåg exakta processornamnet, är hos mamma och kan inte kolla. :ermm:

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något gammal nyhet, men jag tror inte det tagits upp i tråden.

Assassin's Creed i lyxbox

Medeltida mördare i en liten ask

Ubisoft kommer att släppa en "limited edition"-version av det kommande Assassin's Creed. Det som skiljer denna utgåva från den vanliga är bland annat en lyxigare metalliknande förpackning, en liten leksak föreställande huvudpersonen Altair och en strategiguide. Förutom det kommer filmklipp med intervjuer, utvecklardagböcker och trailers att följa med paketet. Spelet i sig är identiskt i bägge utgåvorna. Priset för limited edition-utgåvan kommer gissningsvis bli cirka 75 kronor högre än den vanliga.

Det blir vanliga för mig då det kommer en hel del andra spel i höst och jag bara är en fattig student.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
Äntligen. Cooooooooook tungt att alla människor kommer vara/ha unika modeller. Måste ta en jävla massa plats på skivan, undrar hur de löser det när 360n inte har Blue-ray?

Tjaa.. Jag tvivlar starkt på att spelet kommer behöva en skiva på 25GB+. 16GB duger nog ganska bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...