Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jaa!lånar denna tråden :D

jaa, nu närmar det sig releasen och jag ska beställa detta .. men jag ska för första ggn beställa från nätet så man hämta och betalar de när man hämtar ut det på t.ex konsum?

och ja undrar vilken sida som är bäst och kanske billigast? och sen hur detta postförskott exakt funkar.. snälla hjälp :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jaa!lånar denna tråden :D

jaa, nu närmar det sig releasen och jag ska beställa detta .. men jag ska för första ggn beställa från nätet så man hämta och betalar de när man hämtar ut det på t.ex konsum?

och ja undrar vilken sida som är bäst och kanske billigast? och sen hur detta postförskott exakt funkar.. snälla hjälp :blink:

Du fyller i dina uppgifter sedan skickas paketet till din närmsta postuthämtning (Konsum/ICA?). När paketet nått affären så ska du få hem en lapp där det står att ditt paket har anlänt. Här på ICA så skiter de i det så för att vara på den säkra sidan gå dit 1-3 dagar efter releasedatumet och kolla om de fått in det.

Jag brukar beställa från Webhallen. Men kolla pricerunner eller kelkoo om du vill ha det allra billigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<

360-skivorna är ju HD-DVD skivor. Dom skulle väl ta runt 16 gig, som Boomer sa.

Nu ska jag väl inte lägga mig i något som jag egentligen inte vet nåt om men.. Måste man inte köpa till en dyr, extern spelare för att kunna spela upp HD-DVD på ens Xbox360?

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

>_<

360-skivorna är ju HD-DVD skivor. Dom skulle väl ta runt 16 gig, som Boomer sa.

360-skivorna är är vanliga DVD-skivor som rymmer ca 9 gig, precis som RadiuZ sa. Du kan köpa till en extern HD-DVD spelar men denna kan bara spela upp film. Det kommer aldrig släppas ett 360-spel på HD-DVD då de ca 11 miljoner 360-ägarna idag inte har en konsol som kan spela det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

360-skivorna är är vanliga DVD-skivor som rymmer ca 9 gig, precis som RadiuZ sa. Du kan köpa till en extern HD-DVD spelar men denna kan bara spela upp film. Det kommer aldrig släppas ett 360-spel på HD-DVD då de ca 11 miljoner 360-ägarna idag inte har en konsol som kan spela det.

Man ska aldrig säga aldrig. Det är något du borde ha lärt dig när det gäller MS.

"Va? Näää, vi ska aldrig släppa något som heter Elite som har en 120GB HDD samt är svart." "Men oj, vi gjorde visst det ändå, he..he..." :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
say what?! skämtar du nu eller har jag missat nåt?!

Kristen Bell (Veronica Mars), när hon skulle berätta om sin karaktär i spelet och vad spelet handlade om berättade att det utspelar sig i framtiden och att hennes karaktär är en kvinna som varit en assassin i ett tidigare liv och som undersöker det tidigare livet via en matrix liknande värld. De som har spelat demo säger att det i vissa fall kommer upp störnings liknande grejor och att menyer osv ser high-tech ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fortfarande inget officiellt om att spelet igentligen utspelar sig i framtiden och att medeltids delen bara utspelar sig i ett "Matrix". Kristen Bell måste verkligen ha försagt sig. Kan inte tro att de är så glada över att deras största hemlighet kom ut. :lol:

Nää? Fan vad tufft! Berätta mer! Hela historian, nu! :)

Edit: Haha, nu kom din post. HÄFTIGT, jag längtar! :shifty:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kristen Bell (Veronica Mars), när hon skulle berätta om sin karaktär i spelet och vad spelet handlade om berättade att det utspelar sig i framtiden och att hennes karaktär är en kvinna som varit en assassin i ett tidigare liv och som undersöker det tidigare livet via en matrix liknande värld. De som har spelat demo säger att det i vissa fall kommer upp störnings liknande grejor och att menyer osv ser high-tech ut.

va! när ja läste de först så blev jag lite sur för ja inte ville det..men låter ändå intressant nu :) har du någon länk till en källa ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...