Jump to content

Assassin's Creed


RadiuZ
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Happ, kollade på FZ nu också, så... det är sant. Det är det. SANT!

Yeeeeessss!!! :D

Eller, självklart jättesynd om er som har gått och längtat, men om vi ser det ur min situation så är det bara bra. Min dator är svinkass, men jag planerar att köpa ny till nästa sommar typ. Vilket betyder att jag inte kommer hamna jättemycket efter med det här spelet! :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller, självklart jättesynd om er som har gått och längtat, men om vi ser det ur min situation så är det bara bra. Min dator är svinkass, men jag planerar att köpa ny till nästa sommar typ. Vilket betyder att jag inte kommer hamna jättemycket efter med det här spelet! :D

Skadeglädje ftw. Men kommer många bra spel ändå. War in Colflict finns ute. Crysis kommer väl snart.

Sedan Orange Box mm. Ska också köpa ny dator, ska köpa den inom 1 månad. :confused:

Ny het trailer på AC! Altair

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skadeglädje ftw. Men kommer många bra spel ändå. War in Colflict finns ute. Crysis kommer väl snart.

Sedan Orange Box mm. Ska också köpa ny dator, ska köpa den inom 1 månad. :naughty:

Ny het trailer på AC! Altair

wooow! fan vad fet den va!! riiiktigt grym trailer, så mystisk och spännande, och perfa slut faktiskt :(

någon som vet om ett Demo kommer släppas? till ps3 undrar jag..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skadeglädje ftw. Men kommer många bra spel ändå. War in Colflict finns ute. Crysis kommer väl snart.

Sedan Orange Box mm. Ska också köpa ny dator, ska köpa den inom 1 månad. :unsure:

Ny het trailer på AC! Altair

När han reste sig upp så trodde jag det var Altair i förklädnad, att han gjort sig av med den personen som egentligen skulle satt där... och han var där för att mörda någon annan i rummet.

Men man kan se Altair's reflektion i glaset vid 45 sekunder så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När han reste sig upp så trodde jag det var Altair i förklädnad, att han gjort sig av med den personen som egentligen skulle satt där... och han var där för att mörda någon annan i rummet.

Men man kan se Altair's reflektion i glaset vid 45 sekunder så...

jag trodde oxå det i början, men sen så såg de inte ut som hans haka, han har ju ett rätt lätt igenkänt ansikte :unsure:

jag såg oxå det med glaset! btw, så trailer finns i HD på www.gametrailers.com .. om någon vill se den i klarare kvalité ;)

har för mig att man ser honom skugga förbi någon annan gång med..

men för övrigt ; Riktigt grym trailer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...