Jump to content

Katt-Tråden


Mikolan
 Share

Recommended Posts

Ja, du är jätterolig.

Håll käften.

What?

Var ju någon pojke som vart mördad av sina föräldrar, som senare hittades i vattnet någonstans. Så började det skämtet. Finns väl en hel del sådanna skithemska men jätteroliga skämt, men ursäkta mig. :D

:doh:

^_^:naughty:^_^:unsure:

Alla bra bilder har redan blivit postade. Ska söka efter en jag såg igår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ju någon pojke som vart mördad av sina föräldrar, som senare hittades i vattnet någonstans. Så började det skämtet. Finns väl en hel del sådanna skithemska men jätteroliga skämt, men ursäkta mig. :D

För det första var det Bobby som hittades i vattnet, för det andra så är det du som ska hålla käft.

Skämten om Columbine är inte ens roliga, däremot är Bobby skämten roliga, men inte när du berättar dom.

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det första var det Bobby som hittades i vattnet, för det andra så är det du som ska hålla käft.

Skämten om Columbine är inte ens roliga, däremot är Bobby skämten roliga, men inte när du berättar dom.

För det första så ok, jag viste att jag inte viste namnet.

För det andra så tycker jag inte det finns någon anledning till att jag ska hålla käften mer än supercoola Lajnucks.

Och för det tredje så förstår jag inte varför Columbineskämten inte är roliga medans Bobby-skämten är det. Jag har aldrig hört skämt om Columbine förr, men om det är för att Columbine är stort, många dog blabla. Det är löjligt om det är din åsikt. För det är lika förjävligt och hemskt att två föräldrar dödar sitt barn som att tre tonårspojkar mördar sina klasskamrater och fler. Sedan sa jag inte direkt Bobbyskämtet speciellt seriöst.

För det fjärde;

:D^_^^_^:naughty::unsure::doh::lol:

E;

Haha :lol:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För det andra så tycker jag inte det finns någon anledning till att jag ska hålla käften mer än supercoola Lajnucks.

Varför skulle jag hålla käften för första början? Du skämtar om saker du inte har en jävla aning om. Du visste inte ens vad pojken hette. Kan nästan slå vad om att du knappt visste vad Columbine-massakern handlade om heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle jag hålla käften för första början? Du skämtar om saker du inte har en jävla aning om. Du visste inte ens vad pojken hette. Kan nästan slå vad om att du knappt visste vad Columbine-massakern handlade om heller.

Jag hade glömt bort vad pojken hette. Och viste vad det handlade om. Menar du då varför, eller vad som hände? För jag vet inte direkt varför dom gjorde det dom gjorde, men jag vet att dom gjorde det - och att det var hemskt. Flera barn och vuxna dog. Och någon polis också. Kommer inte ihåg antalet döda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade glömt bort vad pojken hette. Och viste vad det handlade om. Menar du då varför, eller vad som hände? För jag vet inte direkt varför dom gjorde det dom gjorde, men jag vet att dom gjorde det - och att det var hemskt. Flera barn och vuxna dog. Och någon polis också. Kommer inte ihåg antalet döda.

Ingen polis dog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade glömt bort vad pojken hette. Och viste vad det handlade om. Menar du då varför, eller vad som hände? För jag vet inte direkt varför dom gjorde det dom gjorde, men jag vet att dom gjorde det - och att det var hemskt. Flera barn och vuxna dog. Och någon polis också. Kommer inte ihåg antalet döda.

Se dokumentären innan du yttrar dig mer, du gör bara bort dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...