Jump to content

Katt-Tråden


Mikolan
 Share

Recommended Posts

Som titeln säger ("Katt-Tråden, Post some fucking cats!") så tror jag att man ska posta bilder på katter, eller kanske att man ska posta katter?

EDIT: Stuffonmycat.com? -_-

Ja så efterbliven är jag inte inte fattade rubriken. Men hur meningsfull är den om jag formulerar mig så istället?

Nej det är inget stuff på den katten... därimot http://www.catsthatlooklikehitler.com/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, katter är mycket gosigare och gulliga. Och de rivs och bits inte, om man nu inte går fram och plockar upp en helt okänd katt på gatan eller har en väldigt ouppfostrad katt. :)

Word

Fast båda djuren har ju sina fördelar. En hund kan du ju lära massa saker och leka med osv.

Medans en katt sköter sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och hundar rifs inte och bits inte, desutom är dom skönare att hålla om, en katt bara trycker ner klorna i skinnet :)

Jag har lärt min katt hut, hon rivs då inte. Katter har mycket ludnare päls än hundar. Sedan, bästa fördelen, man slipper plocka upp deras bajs (om man har en utekatt vill säga).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lärt min katt hut, hon rivs då inte. Katter har mycket ludnare päls än hundar. Sedan, bästa fördelen, man slipper plocka upp deras bajs (om man har en utekatt vill säga).

Hoppas den inte går runt och skiter i folks sandlådor bara :)

Här får du en tillbakalutad och avslappnad katt

http://img112.imageshack.us/img112/3351/1153003579507ki1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De är inte lika lättlärda som hundar dock, och DET är bevisat. Dessutom så är hundar bättre på att visa känslor.

Det går inte att lära ut saker till katter, men de lär sig själva. Vi har ett rum i vårat hus där det finns massvis med porslin och grejer, och där finns ingen dörr, så vi har satt upp en sån här ringklocka som man har i butiker. Du vet, så det piper när man går förbi. Han vet att det piper när han går förbi, och att vi kommer och skäller ut honom. Han vet även att den inte piper oftare än max en gång på fem sekunder. Därför brukar han iblan smyga efter oss då vi går in i rummet, varefter han gömmer sig.

Och hurvida katter kan visa känslor... Jag tror att katternas känslor är mer äkta så att säga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går inte att lära ut saker till katter, men de lär sig själva. Vi har ett rum i vårat hus där det finns massvis med porslin och grejer, och där finns ingen dörr, så vi har satt upp en sån här ringklocka som man har i butiker. Du vet, så det piper när man går förbi. Han vet att det piper när han går förbi, och att vi kommer och skäller ut honom. Han vet även att den inte piper oftare än max en gång på fem sekunder. Därför brukar han iblan smyga efter oss då vi går in i rummet, varefter han gömmer sig.

Haha! Min katt då, jag hänger tygremsor på toppen av mina dörrhandtag, så kan hon ta sig in och ut utan att jag behöver öppna, genom att dra i tygremsan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...