Jump to content

Katt-Tråden


Mikolan
 Share

Recommended Posts

Precis som Siana så tror du att det jag skrev var en "hund vs. katt", där har du totalt fel och du lägger in saker i min text för att du inte kunde försvara på annat sätt.

Oftast handlar det om en hund vs katt- debatt och om du faktiskt inte står på någon sida borde du förstå att du måste förtydliga dig eftersom det är väldigt lätt att missförstå annars. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oftast handlar det om en hund vs katt- debatt och om du faktiskt inte står på någon sida borde du förstå att du måste förtydliga dig eftersom det är väldigt lätt att missförstå annars. :mellow:
Kan inte bli mer tydligt än att jag ger fan i dra paraleller mellan hunderoch katter. Det enda jag gjorde var att visa skillnad mellan hund- och kattraser, det bör dock inte tolkas som om att jag tar någons parti.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte bli mer tydligt än att jag ger fan i dra paraleller mellan hunderoch katter. Det enda jag gjorde var att visa skillnad mellan hund- och kattraser, det bör dock inte tolkas som om att jag tar någons parti.

Så du postar i katt-tråden med hur mycket bättre hundar är/hur dåliga katter är, men du tar inte någons parti?

Nice. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte bli mer tydligt än att jag ger fan i dra paraleller mellan hunderoch katter. Det enda jag gjorde var att visa skillnad mellan hund- och kattraser, det bör dock inte tolkas som om att jag tar någons parti.

Uppenbarligen räckte det inte eftersom flera personer missförstod dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktumet är det att katter och hundar är dom klart vanligaste husdjuren vilket gör att om man inte FÖRTYDLIGAR SIG om vad man menar så drar dom aldra flesta paralleler med hundar. Sen så är sannolikheten att du egentligen pratar om hund VS katt stor eftersom det inte finns särskilt många andra djur som är lika sociala... Nu kanske inte fallet var så, men chansen var väldigt mycket större att du menade hund vs katt än katt vs orm/marsvin/något annat.

Och ja, jag vet att du pratar om alla djur, men hur många djur finns det som är socialare (mot människor) än hundar och katter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...