Jump to content

Vilket barn-program är det värsta genom tiderna?


The_go
 Share

Vilket barn-program är det värsta genom tiderna?  

86 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ika i rutan för fan, läskiga jävla tant. :'(

Tant?

*Big fucking bitchslap*

Hon är ingen tant. Mums, älskar Ika i rutan. Tack för påminnelsen.

*slår på Ika på rutan på ett gammalt VHS band*

T: sämsta barnprogramet är Teletubbies. skräp. Och ja, jag kollade och följde det, men fattade aldrig handlingen så.. Sket i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varken de där bisarra animepåfunden som visas på de kommersiella tv-kanalerna, eller SVT:s alla jul- och sommarlovsmorgonprogram (respekt för långt ord) ger jag vidare mycket för.

Vad forna, skräckfyllda tv-upplevelser beträffar, minns jag hur jag skydde något märkligt program på Bolibompa som visades runt 1995-98. Jag kommer inte ihåg exakt när serien sändes, eller vad den hette för den delen. Å andra sidan vet jag det var några jämrans dockor som medverkade, och att dessa i ett avsnitt i lagom pedagogisk manér kastade med äpplen och snackade om gravitation. Tror att det var en giraff med i serien också. Helläskigt.

Någon som kan namnet på det programmet?

Bästa barnprogrammet är, om ni vill veta, Allt och lite till. Helt makalöst hur ett barnprogram kan förföra en 15-åring som mig utan att spela på nostalgi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...