Jump to content

Vilket barn-program är det värsta genom tiderna?


The_go
 Share

Vilket barn-program är det värsta genom tiderna?  

86 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Byggare Bob?, Blå huset?

Eller vad handlade det om?

Älskar för övrigt Salve-en medeltidssaga. :)

En pojke (som bestod av några bubblor i olika färger), som gick runt och blåste bubblor (som blev till djur, människor, i olika psykedeliska färger).

Världen var också gjord av bubblor. (Såklart i olika färger) :P

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hatar alla buktalare. Jag vet inte varför, men jag hyser skräck för dom. Blurr, kanske inte det värsta, men buktaliska? Usch blurr nej, jag tycker inte alls om Anki och Pytte. Tacka vet jag Darkwing Duck, Ducktales och alla dom goda godingarna!

Hm.. Min far kanske slog mig med en buktalare när jag var liten...

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom inte på något först så jag röstade på rea som jag ogillar.

Men sedan kom jag på vilket som var det värsta. Det är teletubbes. Det är ett så sockersöt program att man får diabetes av att titta på det...

Edit: Och på delad förstaplats kommer den där lilla fula gubben som lever i en leksaks värld. Vad heter han... Noody. Guuuud vilket mesigt program... :lol:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom inte på något först så jag röstade på rea som jag ogillar.

Men sedan kom jag på vilket som var det värsta. Det är teletubbes. Det är ett så sockersöt program att man får diabetes av att titta på det...

Edit: Och på delad förstaplats kommer den där lilla fula gubben som lever i en leksaks värld. Vad heter han... Noody. Guuuud vilket mesigt program... ^_^

Tur att det går så tidigt på morgonen, så vi tuffa vuxna slipper se det :lol: (antar att det bara är småbarn som är vakna så tidigt som när programmet går, vilket är lämpligt).

Jag kom på att jag mådde illa av det finska barnprogrammet som gick förr i tiden... Det var en finska som hade en äcklig vit mus med massa smycken på sig. Hatade låten från början... nån dragspelsmusik som fick mig att må illa. Men mina föräldrar tvingade mig att kolla på det, så jag kunde aldrig undgå det programmet. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur att det går så tidigt på morgonen, så vi tuffa vuxna slipper se det :wub: (antar att det bara är småbarn som är vakna så tidigt som när programmet går, vilket är lämpligt).

Jag kom på att jag mådde illa av det finska barnprogrammet som gick förr i tiden... Det var en finska som hade en äcklig vit mus med massa smycken på sig. Hatade låten från början... nån dragspelsmusik som fick mig att må illa. Men mina föräldrar tvingade mig att kolla på det, så jag kunde aldrig undgå det programmet. :'(

Det var ju finska barnprogram på UR. Hualien. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...