Jump to content

Visste du det här?


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 263
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skitsnack. Du tror inte det skulle cirkulera runt massa nakenbilder/porrbilder på dessa damer på nätet isf? dumfan.

Alltså jag kan säga 100 % säkert att jag läste det. Sen får man välja själva om man ska tro på det eller inte, tidningar skriver ju trots allt också massa skit.

Men om jag kommer ihåg rätt stog det ungefär så här:

"Som många andra skådespelare började Elisha Cuthbert sin karriär som porrskådespelare, dels för att hon var ung och behövde pengar och dels för att det var enda sättet att slå sig in i Hollywood-eliten"

Som sagt, sedan får man välja om man ska tro på det eller inte, men UNGEÄR så löd texten som jag läste.

EDIT: Sedan att det skulle cirkulera runt massa nakenbilder på dom, det vet jag inte för jag har inte sökt men det kunde ju vart så att hon bara medverkade i 1 p-film. Men som sagt vet jag inte.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du tror inte att du blandar ihop film och verklighet då? Så som jag gjorde förut i den här tråden.^_^

(I The Girl Next Door spelar Elisha en porr-person som har slutat)

Nej, det gör jag inte. Blev själv chockad när jag läste vad hon hade gjort men det kan ju trots allt va så att tidningen tog det från någon källa som ljög men jag vet inte ens själv vad jag ska tro på men Cameron Diaz är jag säker på som sagt men runt Elisha är det osäkert.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...