Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 ...tysta vapen skulle jag gissa på... WTf, jag har aldrig tänkt på att ljuddämparna faktiskt har någon funktion. Smart knep, där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nå, var det så svårt att hitta kartor då? Annars finns det mängder av kartor Här. Hur gick ni till väga då man skulle döda Nacho på den där stora båten? Det känns i alla fall bra att man kan vara säker på att få så bra hjälp här omkring Jag sköt honom i benet så att hajen åt upp honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Eldstriderna I Scarface påminner för tusan om Serious Sam, med tusentals fiender omkring dig. Inte mycket till GTA anda. Föredrar hällre det än Serious Sam anda (I striderna) Redigerad 1 december, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Är Scarface lika bra som gta? är det värt att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Är Scarface lika bra som gta? är det värt att köpa? Det är inte lika bra som gta, men ändå ett helt okej spel enligt mig. Men det är klart jag gillar inte spel med autosikte på data men det kanske är bättre på konsol vad vet jag Sedan så stör jag mig lite på att man måste sammla på sig en massa rykte för att kunna fortsätta med storyn. Det är med andra ord inte som gta där du kan spela klart storyn först och sedan alla sidouppdrag. Här måste man göra en hel del sido uppdrag för att kunna spela vidare i storyn. Men jag tycker ändå som sagt att spelet är ok, kul är att man kan köpa saker som man sedan kan placera i sin mansion, sedan tycker jag om att det finns öar och att man andvänder båt mer än i gta. Så om du gillar Scarface filmerna och gta liknande spel bör du inte bli besviken men förvänta dig inte den fantastiska gta känslan den är det en bit kvar till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Okej tack så mycke Jag ska nog testa det innan jag köper det är lite tveksam men det värkar vara roligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Tjena! Fick datorkrasch i veckan och mitt savegame till Scarface försvann Så är det någon som har ett savegame på ca 56 % klart av storyn, som ni skulle kunna lägga upp. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kan man få mer än en henchman att följa efter en? Kan bara få en genom att be honom komma med min bil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kan ingen svara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kan ingen svara? Du kan väl minst vänta en dag innan du börjar spamma Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Svara då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Ingen vet antagligen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Nej, jag tror inte att det går. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Tjena! Det måste väl finnas nån som har ett savgame att lägga upp Har sökt på google men hittar bara 100 %. Är det någon som har 56 % klarat eller ialla fall i närheten, vill inte spela om allt från början igen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 När får man flyga Helicopter? har typ klarat runt 20% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 När får man flyga Helicopter? har typ klarat runt 20% Man kan inte flyga helikopter. Eller joo, förresten. Man får följa med i helikoptern, men inte köra den själv. Jag minns inte så bra, men jag tror att det åtminstånde är när man har klarat mer än 50% Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ni som har spelat detta, Vad ger ni det för betyg?! Har 500 papp som jag inte vet vad jag skall göra med. Funderar på detta spel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ni som har spelat detta, Vad ger ni det för betyg?! Har 500 papp som jag inte vet vad jag skall göra med. Funderar på detta spel. Haha, yeah right. Jag skulle nog ge det 7 eller 8 av 10. Ett trevligt spel, iallafall om man gillade Vice City och Scarface-filmen. Varning för enformighet framåt slutet, dock. (När man ska hålla på och deala knark i all evighet) En konstig sak jag har upptäckt är att spelet hackar lika mycket när man har medelhöga grafik-inställningar, som när man har låga inställningar. Men det kanske bara är min dator som är knäpp. Och du kör väl ändå på ps2? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Får man köra flygplan da står ju av din info köra Båt,bil,flygplan Sen undrar jag hur köper man kläder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Får man köra flygplan da står ju av din info köra Båt,bil,flygplan Sen undrar jag hur köper man kläder? Nej, det är bara bil och båt som gäller. Flygplan kan man åka med till andra öar, men man kan inte köra det själv. Kläder tror jag inte heller att man kan köpta.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts