Jump to content

Speciella byggnader i eran stad


felshoe
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehehe, nej jag tror inte att Skåne är världens mest heliga plats eller att ni skulle vara värdelösa. Det är du som står för fördommarna här genom att säga:

eller är du som jag uppfattat de flesta skåningar, riktigt jävla dryg? Min uppfatting utav skåningar börjar ta sig och nu har du bekräftat den. Tack så mycket B)
inte jag...

Jag bara visade TT, och genast är du tvungen att hävda dig och berätta att Globen minsann var svårare att bygga.

(fördom, Stockholmare är livrädda för att inte vara de mest framstående)

Jag skojade lite med dig när jag la min första kommentar till dig. Menade inte att du skulle ta illa upp eller att det skulle bli bråk här.

Okej att Skåne/Stockholm "tjafsar" lite med varandra, men att på fullt allvar verkligen ha fördommar mot varandra är ju bra löjligt.

No hard feelings?! :ermm::P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Staffanstorp har väl inga sevärda hus... :ermm:

En sådan skithåla

Kanske inte, men ni har en kädis som bor i ert samhälle:

Tiffany_68137_8.jpg

Sveriges enda Madonna/Hora i 90-kilos-klassen. Den femfaldigt frånskilda tvåbarnsmamman har en stol på Salong Diana i Staffanstorp, och lyckades förra veckan med konststycket att få in Al-Quaida och Celluliter i samma mening på El-Gigantens parkering.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...