Jump to content

Speciella byggnader i eran stad


felshoe
 Share

Recommended Posts

@KalleR: Ligger Långe Jan i Ottenby? Trodde bara att den stod på en strand nära löttorp. ( B) vad dålig jag är på geografi)

@Jacker, Tack. Det var en disskution som spårade ur lite grann. Strunta i det nu innen något händer...

Sutgilltigt:

@Sebbe68

Owend? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 104
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@KalleR: Ligger Långe Jan i Ottenby? Trodde bara att den stod på en strand nära löttorp. ( B) vad dålig jag är på geografi)

Japp, Långe Jan ligger i Ottenby på Ölands södra udde. Däremot har vi även Långe Erik som ligger lite norr om Byxelkrok på Ölands norra udde. :lol:

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm... Har vi en liten saluhall också? B)

Anyway, onödigt för mig att lägga upp bilder då de flesta speciella byggnader i Göteborg redan är upplagda.

Öhm, ja vi har en saluhall och den heter Stora Saluhallen. :lol:

Den ligger mitt i stan så jag kan inte begripa hur du kan ha missat den. Om du har varit på Palladium eller Astoria (BioPalatset) så måste du ha sett den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, du är ju bara patetisk. Vad har du ens på det här forumet att göra? <_< "kassa argument"? Du har ju inte ens några själv, utan kommer bara med påståenden som att "Danmark öser in horor" och "Tyskar kommer hit och slåss". Staten betalar inte heller för horor, som du också påstår. Förresten är Wikipedia inte särksilt lättmanipulerad. Redigeras dem med falska påståenden kommer dem att tas bort. Dem har alltid folk online som har koll på inkommande saker. Skulle dem inte kunna hålla sig objektiva och klotterfria hade det inte varit någon idée med projektet.

Trodde du gillade Skåne förresten. <_<

Ja gillar Skåne men ja gillar inte små fördumsfulla Skånigar, som hatar Stockholm och typ vill att stockholm ska under eller nåt genom att Skåne blir Sveriges "supermakt" sånt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men LOL, ja ligger hellre i mitten av Sverige än nära,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Danmark som öser över sina jävla horor och sprit till Sverige så att vi får en jävla massa problem här, men bra att skiten stannar i Skåne, Tyskland, mmmmmmmmmmmmmmm alla fulla och perversa tyskar är det också skönt att bo långt ifrån, skönt. "resa till Italien så får vi först flyga 60 mil för att ens komma UTANFÖR Sverige" vissar att har ganska få hjärnceller, va fan spelar det för roll? "ända vi tillbringar dagarna med är att äta och odla potatis" bevisar ju att du aldrig har varit i Stockholm och ska FAN INTE SÄGA ETT JÄVLA PISS om hur eller vad vi gör här uppe, "Tur att vi har "Storebror" där uppe i landet som kan rädda oss och resten av Sverige från total undergång" jävla tur för sunkiga skåne att vi finns och kan betala för all skit som kommer in genom erat korruperade landskap, horor från Danmark, fulla tyskar som våldtar och vandaliserar, dessutom är polisen i Malmö ett gäng rasister som hatar alla som inte kommer ifrån Skåne eller Copenhagen. "bra kontakt med Europa och resten av Världen" precis som om Malmö har en så jävla bättre kontakt med resten av världen läs på lite innan du kommer med kassa agrumnet...............................tönt. Nordens metropol är fan inte Malmö i alla fall du kanske önskade det men så är det inte lilla gubben och hitta inte någon kass jävla widipedia sajt som du manipulerat för att "bevisa" det, men ge upp din lilla fröm om Örestad eller va fan du kallar det, du är nog mer än önskan av dig att det ska hända, det finns ingen som heter det i dagsläget så du är ju bara pinsamt av dig att hålla på och snacka om något som inte ens finns, om kanske aldrig kommer att finnas. Inte fan hadde OS lagt något nere i Malmö i alla fall, men kanske en annan av dina små sorgliga önskningar.

*Varning för svordomar alla känsliga håll för öronen*

Jag har bara 3 ord att säga till dig. Dra åt helvete.

Förlåt... du kanske inte visste min realtion till skåne. Eller var du med när min "Skåne-tråd" skapades på forumet? Och om vi nu ska gå in på det här med sport. Va fan hade Sveriges fotbollslag varit utan skånska spelare? Hade inte haft en enda jävla anfallare. Polisen i malmö kan väl jag säga att jag inte har så stor respekt för nu längre efter det dom gjorde med HIFs fans. Men inte fan är deras poliser ett gäng rasister på det? Grunder? Och fan heller att Stockholm har bättre kontakt med resten av Europa. Du tycker att skåningar har fördomar mot Stockholmare? Vet du varför? För att "vi" skåningar blir diskriminerade hela jävla tiden. Ett bankrån i Helsingborg värderas inte högre än att en politiker går mot röd gubbe i Stockholm. För det måste ju hela Sverige ha reda på eftersom Stockholm är det viktigaste i hela landet enligt dom. Skit i skåne... det finns bara bönder här? Och du... jag ska säga dig att jag ser hellre äppelodlningar och rapsfält än betong var jag än tittar.

Så där ja. Ös på bara, ut med ilskan. Allt är Skånes fel.

Jag hoppas du var ironisk där...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske skulle dra sig ut och ta en bild på busskuren. Äsch. det är kallt ute.

---

Yay, det har hänt igen! Rabarben tänder till i en diskussion han inte har något att göra med, bara för att någon sa nåt dumt om skåne och han känner att det är hans grej att försvara skåne. <_<

laame

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske skulle dra sig ut och ta en bild på busskuren. Äsch. det är kallt ute.

---

Yay, det har hänt igen! Rabarben tänder till i en diskussion han inte har något att göra med, bara för att någon sa nåt dumt om skåne och han känner att det är hans grej att försvara skåne. :)

laame

Hatar bara när folk hatar Skåne helt utan anledning... Liksom varför ska alltid just Skåne få all skit? Det är aldrig något annat landskap. Det är alltid Skåne! Plus att han klagar på skåningar. Och jag råkar vara skåning. Rör det inte mig då?

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...