Jump to content

Eurovison song contest.


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 206
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla som tror på det där är ju bara så himla blåsta. Om ni tror det är så himla enkelt, varför tror ni det finns så få världskända rappare...? Gud, så korkade alla är som tror på det där.

För att alla andra har blivit skjutna? ^_^

Nä fan ta det på skämt, orkar inte med musikkrig igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som tror på det där är ju bara så himla blåsta. Om ni tror det är så himla enkelt, varför tror ni det finns så få världskända rappare...? Gud, så korkade alla är som tror på det där.

Därför att det kanske inte finns lyssnare nog för flera? :rolleyes::P:)

Nej, jag vet inte och jag bryr mig inte eftersom hiphop är den genre som jag ogillar mest om man bortser från klassisk musik och sånt då förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pekka Heino måste vara den näst mest irriterande och mordtankegramkallande personen som lever på denna jord (efter Christer Sjögren), fyfan vad jag hatar honom.

Hans sidkommentarer är SÅ mycket värre än golfkommentatorernas, och då är det illa!

Det är väl inget fel på Pekka, tycker han är grym jag. Det roliga är ju att han har lite kommentarer, hur kul hade det varit om den som var kommentator inte haft några och bara sagt: Jaha, nu säger de att Finland vunnit exempelvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lordi är inte antikrist, det har de själva förnekat.

Jag tolkar antikrist som satanist.

Deras dräkter eller sånger har ingetting med satanism att göra. De ända anledningarna att de t.ex. sjunger "My heaven is your hell" är ju att dom försöker framstå som demoner... och var finns demoner egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...