Jump to content

Eurovison song contest.


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 206
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får man fråga vad som är så himla roligt? Schlager nu förtiden kan vara vad som helst. Ett Metal-band vinner. Det visar väl att finns många olika sorters musik i schlagerfestivalen. :D

Okej, vi säger så här då, B-band/artister som aldrig kan komma längre än till Viking Line-scenen.

Sen så måste det ju vara pinsamt att ställa upp i en schlagerfestival med ett "metal-band".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vi säger så här då, B-band/artister som aldrig kan komma längre än till Viking Line-scenen.

Sen så måste det ju vara pinsamt att ställa upp i en schlagerfestival med ett "metal-band".

Varför då? Inte så många "Icke-rockare" som kände till Lordi innan. Nu vet hela Europa vilka dom är och har kanske börjat tycka om dom. Så vad är det negativa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi vet ^_^

---

Haha, Carola vägrade att komma till Lordis efterfest ^_^

Inte särskilt konstigt. Det skulle jag också gjort. Vem skulle vilja gå på någons efterfest som går runt i maskeraddräkter när de är vuxna? T.o.m. på TV som visas världen över? Ingen skam antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför då? Inte så många "Icke-rockare" som kände till Lordi innan. Nu vet hela Europa vilka dom är och har kanske börjat tycka om dom. Så vad är det negativa?

Jag har känt till LORDi i 3 år nu. Älskar låten "Would You Love A Monsterman". Den är ju flera år gammal eftersom jag har hörde den första gången när jag var tio år. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har känt till LORDi i 3 år nu. Älskar låten "Would You Love A Monsterman". Den är ju flera år gammal eftersom jag har hörde den första gången när jag var tio år. ^_^

Har oxo lyssnat på lordi ett bra tag innan dem kom upp på eurovision, dock inte i 3 år som du, men diggar låten "Blood red sandman" med Lordi ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte särskilt konstigt. Det skulle jag också gjort. Vem skulle vilja gå på någons efterfest som går runt i maskeraddräkter när de är vuxna? T.o.m. på TV som visas världen över? Ingen skam antar jag.

Dräkterna hör till deras musik..

"Would you love a monsterman"

"Monster Monster"

"Devil is a loser"

Dom är nog ett av dom ända kända banden som sysslar med sån musik,

och det leder till att dom är ett av dom ända kända banden som har sånna dräkter.

Och när man hör mr. Lordis röst så är nog ett av de första man tänker på Demoner.

Skulle dom stå och spela i svarta läder/jeans/bla bla. kläder skulle det inte passa bra till musiken

och sång rösten.

Där var min syn på det hela, vet att någon kanske inte håller med (som alltid). Men det

var iaf min syn. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant sant, dräkterna gör de unika.

Har lyssnat på Lordi drygt ett år och blev glad av nyheten att de skulle delta i ESC, att de skulle vinna hoppades jag men trode aldrig ^_^

hoppas hoppas att många gör som det brukas och försöker efterhärma vinnarna så kanske vi kan få se lite mer "MUSIK" i denna tävling ^_^

bara måste trycka in ett citat som är så sant:

För att göra metal musik krävs en grupp med bra musiker för att göra hiphop krävs bara en taskig uppväxt
Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant sant, dräkterna gör de unika.

Har lyssnat på Lordi drygt ett år och blev glad av nyheten att de skulle delta i ESC, att de skulle vinna hoppades jag men trode aldrig ^_^

hoppas hoppas att många gör som det brukas och försöker efterhärma vinnarna så kanske vi kan få se lite mer "MUSIK" i denna tävling ^_^

bara måste trycka in ett citat som är så sant:

Alla som tror på det där är ju bara så himla blåsta. Om ni tror det är så himla enkelt, varför tror ni det finns så få världskända rappare...? Gud, så korkade alla är som tror på det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...