Jump to content

Eurovison song contest.


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 206
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Lordi! Weee! :D

Btw. Franska är bra mycket vackrare än engelska. Aux armes, citoyens! Vive la France!

Håller inte med där.. We won the last battle at Waterloo against Napoleon! Fuck France! :mellow:

Egentligen har jag inget emot fransmän..

Visste redan när jag såg första 12 på Lordi att dom skulle vinna,

synd att det gick så bra för Carola hade gärna sätt 0 poäng på henne,

så hon aldri skulle få lägga sin fot i ESC igen!

Hårdrocken ska erövra ESC!!! >_<

BTW, har inte sovit på 48 timmar :mellow: godnatt...

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså så du har inte fördommar emot mig när du kallar mig

"hårdrockareN"? Vad får dig att tro att jag är hårdrockare?

Nope. Dina post i forumet och dina musiktips. Typ hur du klär dig. Eller var det du jag tänkte på nu? Och även om jag skulle haft fördomar så ger det inte dig rätt att ha det. Möjligtvis på dagisnivå. Sen behöver du inte ta det så allvarligt ändå. Sen banade du vägen för ett sånt inlägg när du påstår att majoriteten av homosexuella lyssnar på schlager. Har du någon statistik på det kanske? Annars är det fördomar.

@SlewME: Det har inget att göra med om hårdrock är bra eller dåligt... jag andvände bara ordet för att visa att jag pratade om personen i fråga istället för att skriva "eliizar med fördomarna".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope. Dina post i forumet och dina musiktips. Typ hur du klär dig. Eller var det du jag tänkte på nu? Och även om jag skulle haft fördomar så ger det inte dig rätt att ha det. Möjligtvis på dagisnivå. Sen behöver du inte ta det så allvarligt ändå. Sen banade du vägen för ett sånt inlägg när du påstår att majoriteten av homosexuella lyssnar på schlager. Har du någon statistik på det kanske? Annars är det fördomar.

@SlewME: Det har inget att göra med om hårdrock är bra eller dåligt... jag andvände bara ordet för att visa att jag pratade om personen i fråga istället för att skriva "eliizar med fördomarna".

-

Du vet möjligvis inte att många homosexuella gillar schalger?

"många" till "majoritet" >_<

Sen så skulle jag helst vilja ha några exempel på hårdrocks tips

jag har gett.

Och tycker jag det är lite kul att du tror att jag är hårdrockare

igenom att du har sett det på sättet jag klär mig, och hur jag skriver

mina inlägg, Ett exempel tack.

Och även om det var mig eller inte du "tänkte" på så har väll du nu

haft fördomar nog så att det räcker och blir över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skoj att en annorlunda låt vann, den kommer säkert smitta av sig på nästa års deltagare. Jag tycker det var ganska många roliga låtar i år, speciellt Island när hon ringde till Gud. Tråkigt att inte Albanien kom vidare, cool säckpipa tycker jag.

Synd att inte Carola åkte ut i kvalet, det hade tystat henne för alltid kan man hoppas. Jag hade skrattat gott i alla fall.

eliizar: Det är sådant som kallas fördomar.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skoj att en annorlunda låt vann, den kommer säkert smitta av sig på nästa års deltagare. Jag tycker det var ganska många roliga låtar i år, speciellt Island när hon ringde till Gud. Tråkigt att inte Albanien kom vidare, cool säckpipa tycker jag.

Synd att inte Carola åkte ut i kvalet, det hade tystat henne för alltid kan man hoppas. Jag hade skrattat gott i alla fall.

eliizar: Det är sådant som kallas fördomar.

Att det är allmänt kännt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...