Jump to content

Är du invandrare?


Maimstream
 Share

Är du en invandrare?  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När alla emigrerad ut ifrån Sverige till USA typ på 1910 talet eller nåt, så flyttade min släkt från USA till Sverige, halv stört.

Så ja är halv amerikan eller nåt, något ja skäms över nåt förfärligt eftersom USA är ett flummigt land och ja vill inta ha några som helst kontakter ditt, ska typ vara i USA två hela veckor nu i sommar, riktigt jobbigt.

Var det inte 1800-talet alla stack från Sverige? ^_^^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har valonblod i mig men räknarmig inte som invandrare för att jag bott alla mina sexton år i sverige. Och valonblod är ju inte heller mycket att skryta med. Men jag är stolt och inte som den där som jag läste på ett annat forum en gång som var äcklad för att vi svenskar hade haft intima möten med invandrare. På det forumet lärde jag mig att patriot är ett snällare ord för rasist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har valonblod i mig men räknarmig inte som invandrare för att jag bott alla mina sexton år i sverige. Och valonblod är ju inte heller mycket att skryta med. Men jag är stolt och inte som den där som jag läste på ett annat forum en gång som var äcklad för att vi svenskar hade haft intima möten med invandrare. På det forumet lärde jag mig att patriot är ett snällare ord för rasist.

Men för helvete... får man inte vara stolt över sitt land utan att vara rasist?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete... får man inte vara stolt över sitt land utan att vara rasist?

Jo förhelvete, men dom missbrukade ordet patriot och var dom värsta rasister jag nånsin sett. Dom sa saker i stil med att man skulle skicka hem turkarna och låta dom förstöra sina egna länder istället för att komma hit och tro att dom är nåt. Det var en från afrika som var och snackade i skolan med oss om invandrare, och han sa att innan man dömer en invandrare så ska man fråga varför dom har kommit till sverige. Men dom på det forumet skit totalt i ifall det är krig i deras länder och sa att man skulel skicka hit dom för att dom bara stökar i sverige. Dom MISSBRUKADE ordet patriot. Dom sa turk, neger, blatte, svartskalle, svarting och kallar sig för patrioter. DET menar jag med att jag lärde mig att patriot är ett finare ord för rasist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete... får man inte vara stolt över sitt land utan att vara rasist?

De flesta "patrioter" är faktiskt rassar men vågar inte stå för det. Att vara patriot i dess riktiga bemärkelse är väl inget fel, inte för att jag ser vad vi har att vara så himlans stolta över..

"Rasstolthet är det sista alternativet för folk som inte har någonting annat att vara stolta över"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte 1800-talet alla stack från Sverige? :):rolleyes:

De flesta svenskar som for till staterna utvandrade på 1800-talet men utvandringen fortsatte i mindre skala långt in på 1900-talet.

Så långt tillbaka jag vet har min släkt alltid huserat i Sverige (D.v.s sedan mitten av 1700-talet). En av mina förfäder har tydligen varit krutkokare :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag ska kalla mig rasist. Jag har inget emot invandrare så jag kan prata med en invandrare som vilken person som helst. (varför inte?)

Men politiskt har jag lite... liksom jag tycker Sverige ska minska lita på invandringen.

Vad mysigt, låt dem stanna och dö i krigsherjade länder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag ska kalla mig rasist. Jag har inget emot invandrare så jag kan prata med en invandrare som vilken person som helst. (varför inte?)

Men politiskt har jag lite... liksom jag tycker Sverige ska minska lita på invandringen.

Snarare behandla invandrarna som flyttar hit bättre. Varför skulle vi inte hjälpa folk som lever under dödshot för att de säger vad de tycker, eller neka barn som lever i ett krigsdrabbat område en trygg uppväxt? Tänk lite.

Och wow, vad humant av dig! Du kan prata med en invandrare.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta "patrioter" är faktiskt rassar men vågar inte stå för det. Att vara patriot i dess riktiga bemärkelse är väl inget fel, inte för att jag ser vad vi har att vara så himlans stolta över..

"Rasstolthet är det sista alternativet för folk som inte har någonting annat att vara stolta över"

FEL. De flesta patrioter är inte alls "rassar". Snacka inte massa jävla skit. Ta reda på fakta innan du skriver nästa gång. Idiot.

Nej jag är inte patriot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare behandla invandrarna som flyttar hit bättre. Varför skulle vi inte hjälpa folk som lever under dödshot för att de säger vad de tycker, eller neka barn som lever i ett krigsdrabbat område en trygg uppväxt? Tänk lite.

Och wow, vad humant av dig! Du kan prata med en invandrare.

Jaha... då är man väl rasist enligt er då. Tre saker:

1. Kriminallitet (Våra fängelsen fulls upp av dom)

2. Stökigt (I skolan så är det alltid invandrarna som är stökiga) PÅ den skolan jag går nu går inga invandrare... och det är så jävla lugnt. Sammanträffande?

3. Rasism! Många invandrare är rasister mot svenskar.

Btw... Jag är stolt över att vara svensk. Och det får man inte vara idag. För då är man rasist om man är stolt svensk plötsligt.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om invandring fick jag höra världens sjukaste kommentar idag. Var nere på stan, och råkade lyssna på två skinheads som satt och snackade när jag väntade på bussen.

- Indianerna stoppade aldrig invandringen, och nu sitter dom i reservat. Stoppa invandringen hit så vi kan undgå samma öde som dom.

Stoert ? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...