Jump to content

Är du invandrare?


Maimstream
 Share

Är du en invandrare?  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jaha... då är man väl rasist enligt er då. Tre saker:

1. Kriminallitet (Våra fängelsen fulls upp av dom)

2. Stökigt (I skolan så är det alltid invandrarna som är stökiga) PÅ den skolan jag går nu går inga invandrare... och det är så jävla lugnt. Sammanträffande?

3. Rasism! Många invandrare är rasister mot svenskar.

Och du kallar dig inte rasist? Du är läskig.

Det första påståendet är inte sant, fler svenskar sitter i fängelse.

Stökigt i skolan? Skojar du? Är du efterbliven? Det beror på uppfostran och grupptryck.

Jaha? Rättfärdigar det att andra är det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och du kallar dig inte rasist? Du är läskig.

Det första påståendet är inte sant, fler svenskar sitter i fängelse.

Stökigt i skolan? Skojar du? Är du efterbliven? Det beror på uppfostran och grupptryck.

Jaha? Rättfärdigar det att andra är det?

Haha... så du säger till mig att föräldrarna uppfostrar sina barn till kriminallitet. BULLSHIT! Och nej... jag anser mig inte vara rasist eftersom jag ser en invandrare som vilken person som helst. Fast jag är ändån för att Sverige ska minska invandringen.

Och du... det första påståendet stämmer visst.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha... så du säger till mig att föräldrarna uppfostrar sina barn till kriminallitet. BULLSHIT! Och nej... jag anser mig inte vara rasist eftersom jag ser en invandrare som vilken person som helst. Fast jag är ändån för att Sverige ska minska invandringen.

Och du... det första påståendet stämmer visst.

Du ser dem ju inte alls som vilken person som helst. Du sa ju själv att de var kriminella och förstörde i skolan.

Och jo, så är det faktiskt. Om du har skit hemma och inga pengar överhuvudtaget frestas du nog, som vem som helst skulle göra att bara en enda gång ha gott om pengar.

Edit: Nej det gör det inte.

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser dem ju inte alls som vilken person som helst. Du sa ju själv att de var kriminella och förstörde i skolan.

Och jo, så är det faktiskt. Om du har skit hemma och inga pengar överhuvudtaget frestas du nog, som vem som helst skulle göra att bara en enda gång ha gott om pengar.

Edit: Nej det gör det inte.

Men då är det fan inte föräldrarna som har uppfostrat dom till det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan vara en del av deras uppfostran, kan hända vem och var som helst.

Du hänger upp dig för mycket på detaljer, men svarar inte på de missar du gör själv.

Jag sa att jag pratar med dom som vilken person som helst. Ser jag en invandrare och han börjar snacka med mig snackar jag tillbax som han skulle vara vem som helst. Det är bara det att på min skola var alla invandrare så. Och då menar jag verkligen alla. Inte en inte två inte 3... utan precis alla. Plus att den ende invandraren på min skola är så jävla störig och ska slå mig hela tiden. Du får tro vafan du vill men så är det på skolorna här där jag bor iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha... då är man väl rasist enligt er då. Tre saker:

1. Kriminallitet (Våra fängelsen fulls upp av dom)

2. Stökigt (I skolan så är det alltid invandrarna som är stökiga) PÅ den skolan jag går nu går inga invandrare... och det är så jävla lugnt. Sammanträffande?

3. Rasism! Många invandrare är rasister mot svenskar.

Btw... Jag är stolt över att vara svensk. Och det får man inte vara idag. För då är man rasist om man är stolt svensk plötsligt.

Ta det lugnt med att säga vad jag har sagt och tycker, det klarar jag själv, okej?

Jag har aldrig påstått att du är rasist, men jag tycker du är trångsynt, generaliserande och ja, egoistisk?

Invandrarna begår flest brott, javisst (procentuellt) . Därför skickar vi hem dem. Så tänker du, du tänker inte särskilt långt, därför kallar jag dig trångsynt.

Invandrarna begår flest brott, javisst. Vad kan det bero på? Kanske att de inte har haft en så jävla lätt uppväxt då de har levt ett liv på flykt tillsammans med sina föräldrar som har varit jagade för att de kanske inte röstade på rätt parti, eller tycker fel sak.

Sedan kommer de till Sverige, får asyl, blir satta i en lägenhet i ett betonggetto bland alla andra invandrare, utan möjlighet att lära sig språket då de inte har någon att prata med som kan det, en svensk alltså.

Pga att det inte kan språket kan de inte skaffa jobb, vilket leder till att de får leva på socialbidrag.

Barnen kan språket tusen gånger nättre än föräldrarna, då de går i skolan och varje dag pratar svenska med andra barn och lärare.

Varje stad har sitt egna Rosengård, Rinkaby, eller som här i Kalmar, Norrliden. Ett blatteområde., Det utvecklas en vi-mot-dom-känsla, svennarna mot blattarna (detta kallar du att invandrarna är rasister).

Detta kan också förklara varför invandrare är stökiga, du tror inte jag har märkt det eller? Min kompis blev nitad av ett gäng på tio invandrare, inte fan börjar jag tycka illa om alla för det. Förstå att de inte har haft det lätt, inte har det lätt, inte kommer få det lätt, just pga att de är invandrare! Vi kan bli mycket mycket bättre på att hjälpa dem, och det tycker jag vi ska bli.

Vi kan offra lite av våran välfärd för att ge dem ett bättre liv.

Det är betydligt fler svenskar som är rasister mot invandrare, och att på något sätt börja skylla på dem, att de skulle vara rasister mot oss (vilket, om det nu är det, även det beror på det som jag har berättat för dig innan) känns bara som ett väldigt dålig argument.

Jag vill än en gång hänvisa till The Dude:s liknelse om barnhemmet, som kanske, kanske skulle kunna få dig att förstå invandrarnas situation.

Du behöver inte svara på det här, rabarben. Du har gjort bort dig tillräckligt, du är inte såhär dum egentligen. Bara förstå.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sa att jag pratar med dom som vilken person som helst. Ser jag en invandrare och han börjar snacka med mig snackar jag tillbax som han skulle vara vem som helst. Det är bara det att på min skola var alla invandrare så. Och då menar jag verkligen alla. Inte en inte två inte 3... utan precis alla. Plus att den ende invandraren på min skola är så jävla störig och ska slå mig hela tiden. Du får tro vafan du vill men så är det på skolorna här där jag bor iallafall.

Okej, men jag tror inte det beror på att det är för att de är invandrare.

Var du invandrare också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är den främsta anledningen att jag hållit mig borta från GTAsajten på senaste tiden. Det finns så otroligt många inskränkta idioter som inte tänker längre än Aftonbladets löpsedlar och trångsynta kommentarer deras föräldrar fällt.

"Jag är alltså inte rasist, för jag pratar med invandrare. Men de är så jävla stökiga och sitter i fängelse allihopa och är bara skit. Men jag är inte rasist och inte främlingsfientlig eller nånting..."

- GTAsajtare i majortiet i stora drag

Lägg ner diskussionen. Rabarberkillen kommer aldrig förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är den främsta anledningen att jag hållit mig borta från GTAsajten på senaste tiden. Det finns så otroligt många inskränkta idioter som inte tänker längre än Aftonbladets löpsedlar och trångsynta kommentarer deras föräldrar fällt.

"Jag är alltså inte rasist, för jag pratar med invandrare. Men de är så jävla stökiga och sitter i fängelse allihopa och är bara skit. Men jag är inte rasist och inte främlingsfientlig eller nånting..."

- GTAsajtare i majortiet i stora drag

Lägg ner diskussionen. Rabarberkillen kommer aldrig förstå.

Vad hänger du nu då? Får väl titta in där.. Inte för att jag tänker lämna gtasajten, måste hjälpa de missledda skåningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför skickar vi hem dem: Jag säger inte att vi ska skicka hem dem. Det har jag aldrig sagt.

invandrarna begår flest brott, javisst. Vad kan det bero på? Kanske att de inte har haft en så jävla lätt uppväxt då de har levt ett liv på flykt tillsammans med sina föräldrar som har varit jagade för att de kanske inte röstade på rätt parti, eller tycker fel sak

Jag tror ganska många har det svårt här i Sverige. Men då finns det ingen ursäkt att bli kriminell bara för att man har haft det svårt i sitt liv. Det är det ända man hör: Det är samhällets fel bla bla bla... är det samhällets fel att i deras jävla land så är allting fel. Dom får gärna komma hit men då ska dom fan inte förstöra och sedan bara säga: Jag har haft en dålig uppväxt.

Varje stad har sitt egna Rosengård, Rinkaby, eller som här i Kalmar, Norrliden. Ett blatteområde., Det utvecklas en vi-mot-dom-känsla, svennarna mot blattarna (detta kallar du att invandrarna är rasister).

Nej det är inte det jag menar... Det är till exempel helt jävla okej för dom att säga svenne men så fort som någon säger blatte eller något sånt då jävlar. Plus att dom tar för givet att alla svenskar är rasister.

Det är betydligt fler svenskar som är rasister mot invandrare, Och vafan är anledning för det då? Dom är i Sverige. Konstigt att det finns fler svenskar som e rasister eftersom det finns fler svenskar i Sverige än utlänningar. Plus att det är till vårt land dom kommer. Inte nån annans.

Du behöver inte svara på det här, rabarben. Du har gjort bort dig tillräckligt, du är inte såhär dum egentligen. Bara förstå.

Tycker inte jag har gjort bort mig särsklit... bror duktig.

Och jag vill påpeka detta en gång till att jag har aldrig sagt att vi ska kasta ut dom. Jag vill bara att vi ska ta in färre.

Ebeeto: En rasist enligt mig vänder ryggen direkt om den ser en invandrare. Och fullkomligt hatar invandrare. Det gör inte jag.

Och nu ska jag plötsligt få skit för jag är skåning också... NU var du rolig.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Därför skickar vi hem dem: Jag säger inte att vi ska skicka hem dem. Det har jag aldrig sagt.

invandrarna begår flest brott, javisst. Vad kan det bero på? Kanske att de inte har haft en så jävla lätt uppväxt då de har levt ett liv på flykt tillsammans med sina föräldrar som har varit jagade för att de kanske inte röstade på rätt parti, eller tycker fel sak

Jag tror ganska många har det svårt här i Sverige. Men då finns det ingen ursäkt att bli kriminell bara för att man har haft det svårt i sitt liv. Det är det ända man hör: Det är samhällets fel bla bla bla... är det samhällets fel att i deras jävla land så är allting fel. Dom får gärna komma hit men då ska dom fan inte förstöra och sedan bara säga: Jag har haft en dålig uppväxt.

Varje stad har sitt egna Rosengård, Rinkaby, eller som här i Kalmar, Norrliden. Ett blatteområde., Det utvecklas en vi-mot-dom-känsla, svennarna mot blattarna (detta kallar du att invandrarna är rasister).

Nej det är inte det jag menar... Det är till exempel helt jävla okej för dom att säga svenne men så fort som någon säger blatte eller något sånt då jävlar. Plus att dom tar för givet att alla svenskar är rasister.

Det är betydligt fler svenskar som är rasister mot invandrare, Och vafan är anledning för det då? Dom är i Sverige. Konstigt att det finns fler svenskar som e rasister eftersom det finns fler svenskar i Sverige än utlänningar. Plus att det är till vårt land dom kommer. Inte nån annans.

Du behöver inte svara på det här, rabarben. Du har gjort bort dig tillräckligt, du är inte såhär dum egentligen. Bara förstå.

Tycker inte jag har gjort bort mig särsklit... bror duktig.

Okej. Jag vill inte svara på det du skrev. Jag lyder Ebeetos råd och ger upp, du kommer aldrig förstå. Rätt hemskt. Fan vad jag stör mig på alla hemmarasister med fördomar oh främlingsfientliga åsikter. Folk som gärna låter invandrarna komma till Sverige, bara de inte bor i deras kvarter. Folk som anser att det bör få en bragdmedalj bara för att de, inför invandrare, kan behandla dem som vanliga människor, men sen snackar skit om dem över internet.

Men det var ändå kul att se dig säga vad du tycker för en gångs skull, och inte bara "worda" andra och avsluta varje mening med en smiley i stil med " :P " eller " :rolleyes: ". Så, fortsätt så. :) Ändå om det för med sig att du gör bort dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Jag vill inte svara på det du skrev. Jag lyder Ebeetos råd och ger upp, du kommer aldrig förstå. Rätt hemskt. Fan vad jag stör mig på alla hemmarasister med fördomar oh främlingsfientliga åsikter. Folk som gärna låter invandrarna komma till Sverige, bara de inte bor i deras kvarter. Folk som anser att det bör få en bragdmedalj bara för att de, inför invandrare, kan behandla dem som vanliga människor, men sen snackar skit om dem över internet.

Men det var ändå kul att se dig säga vad du tycker för en gångs skull, och inte bara "worda" andra och avsluta varje mening med en smiley i stil med " :P " eller " :rolleyes: ". Så, fortsätt så. :) Ändå om det för med sig att du gör bort dig.

Gör du så... Men jag kan inte hålla med dig om att jag har gjort bort mig. Bror duktig.

Öhm... ska jag säga tack nu eller? :)

Folk som gärna låter invandrarna komma till Sverige, bara de inte bor i deras kvarter. Folk som anser att det bör få en bragdmedalj bara för att de, inför invandrare, kan behandla dem som vanliga människor, men sen snackar skit om dem över internet.
Tror du jag är dum eller? Tror du jag skulle vilja stå framför en invandrare och säga: JAG ÄR EMOT INVANDRING! Då tror inte jag han skulle bli särklit glad... :) Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför tänker ingen på saken!

MAN SKA INTE PRATA FÖR ANDRA PERSONER!

MAN SKA INTE KALLA ALLA FÖR IDIOTER FÖR ATT FLERA MÄNNISKOR ÄR PATETISKA JÄVLAR.

Sen meningar som "Släpp inte in några fler invandrare! De förstör allt!!!!!!!!!!!!!1111" Så Jamal och två småsyskon som hade två föräldrar men de har dödats ska inte släppas in bara för att det finns flera jävla SHUBREEEEEE personer?

"Det är bara invandrare i fängelset" Det är lika dummt som för mig att säga: Kolla hagamannen!! Alla svenskar är så!

Edit: Sedan viktigast av allt är ju att inte kalla mig invandrare.

Jag är svensk, född i sverige, uppvuxen i sverige. Och att kalla mig invandrare är lika fel som att kalla KalleR för turk. It doesnt make any sense!

Redigerad av Anathema
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rabarbis jag är också patriot, Men det betyder inte att jag ser färgade människor som icke individer, Jag gillar inte dom invandrare som går på en utan orsak.

Jag går och nynar på ultima thule, och har en svensk flaga på min tröja och blir därför klassad som rasist, kan någon säga mig vad det rasistiska med det är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...