Jump to content

Är du invandrare?


Maimstream
 Share

Är du en invandrare?  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej så är det verkligen inte.

Kanske i Sverige för här är det ju nästan förbjudet att älska sitt land (även om jag inte gör det) så sånna som du tror att alla patrioter mellan 12 och 25 är rasister, Det finns säkert många patrioter som är rasister här i Sverige, Men inte alla.

Men de flesta ungarna som kallar sig patrioter har inte så stor kunskap inom Antropologi, genetik & rasforskning, men dom kan hata andra raser endå jag vet.

Men om du inte menar Sverige utan hela världen så har du jätte FEL.

Kan börja med att klargöra att jag menar i Sverige, inte hela världen. Jag är medveten om att det är stor skillnad på te.x den amerikanska patriotismen och den svenska. Inte för att USA:s är mycket vettigare..

Såna som jag tror altt alla patrioter mellan 12 och 25 är rasister? När sa jag det? Jag sa majoriteten av dem, inte alla. Jävla skillnad där du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: ja.

Läst igenom ungefär halva tråden nu och jag undrar varför ni patrioter är så "över-stolta" över Sverige? Jag menar Sverige har inte vunnit nått världskrig eller någonting, vad finns det att vara "över-stolt" över?

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...