Jump to content

Är du invandrare?


Maimstream
 Share

Är du en invandrare?  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Snälla hållkäften om du inte har nått vettigt att säga.

1. Nej det är jag inte, vet nog det bätre än de flästa här inne.

2. Skriv en själv, så har du nått att göra under sommarlovet.

3. Du som brukar ha både det ena och de andra i arslet borde väl uthärda det.

4. Mjo lite.

Vi kan diskutera i PM om du nu sågärna vill diskutera detta.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Folk som utger sig för att vara "patrioter" är allt som oftast rasister.

Men vafan? Dumma jävla ungjävel sluta skriva saker som inte alls stämmer! ^_^

Så du menar att de flesta patrioter i världen är rasister? Ja det gör du. Haha du är ju fan helt jävla efterbliven.

Fast det är klart kommer man från lidhult är man ju inte så vetande om omvärlden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla hållkäften om du inte har nått vettigt att säga.

1. Nej det är jag inte, vet nog det bätre än de flästa här inne.

Eller inte... Jag tror att du, med fler, inte vet vad rasism är, utan väljer att "patriot-stämpla" åsikterna du bär. Åsikter som är rasistiska, that is.

2. Skriv en själv, så har du nått att göra under sommarlovet.

Humm. Det krävs mycket för att en novell skall bli bra. "Mycket" har inte jag i den bemärkelsen.

3. Du som brukar ha både det ena och de andra i arslet borde väl uthärda det.

Brukar mestadels ha bajs i arslet. Bajs går att uthärda, precis som ditt uppförande gör, men sorgen för det kvarstår.

4. Mjo lite.

Okidoki.

Vi kan diskutera i PM om du nu sågärna vill diskutera detta.

Jag nöjer mig med att vistas i tråden, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan? Dumma jävla ungjävel sluta skriva saker som inte alls stämmer! ^_^

Så du menar att de flesta patrioter i världen är rasister? Ja det gör du. Haha du är ju fan helt jävla efterbliven.

Fast det är klart kommer man från lidhult är man ju inte så vetande om omvärlden.

Dum? Kanske. Ungjävel? Min ålder ligger på femton år. Ganska ungt, ja.

Det jag säger stämmer visst. Är man patriot är man självklar patriot. Inget konstigt. Dessvärre är majoriteten av alla som kallar sig patrioter av rasistiska åsikter.

Dude, känner du till Lidhult?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dum? Kanske. Ungjävel? Min ålder ligger på femton år. Ganska ungt, ja.

Det jag säger stämmer visst. Är man patriot är man självklar patriot. Inget konstigt. Dessvärre är majoriteten av alla som kallar sig patrioter av rasistiska åsikter.

Dude, känner du till Lidhult?

Det du säger stämmer inte alls. Majoriteten av alla patrioter är inte alls rasister. Nästan alla världens patrioter är inte alls rasister.

Ja det ligger långt in i smålands djupa skogar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du säger stämmer inte alls. Majoriteten av alla patrioter är inte alls rasister. Nästan alla världens patrioter är inte alls rasister.

Du har fel. Jag har rätt.

Ja det ligger långt in i smålands djupa skogar.

Nej. Det ligger i småländska skogar, vars närmaste angränsande län, Halland, endast ligger 5 mil ifrån ortsskylten. Vilka egenskaper har man det samhälle du bor i, då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det du säger stämmer inte alls. Majoriteten av alla patrioter är inte alls rasister. Nästan alla världens patrioter är inte alls rasister.

Du har fel. Jag har rätt.

Ja det ligger långt in i smålands djupa skogar.

Nej. Det ligger i småländska skogar, vars närmaste angränsande län, Halland, endast ligger 5 mil ifrån ortsskylten. Vilka egenskaper har man det samhälle du bor i, då?

Äh sug! Du är ju fan dum i huvudet om du tror att nästan alla världens patrioter är rasister. Och just det du tror ju det så du är DUM i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh sug! Du är ju fan dum i huvudet om du tror att nästan alla världens patrioter är rasister. Och just det du tror ju det så du är DUM i huvudet.

Okej, men du har inte svarat på min fråga. Jag är ganska sugen på att veta vad man i din hemort, vilken den än må vara, har för kvaliteter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh sug! Du är ju fan dum i huvudet om du tror att nästan alla världens patrioter är rasister. Och just det du tror ju det så du är DUM i huvudet.

Kan du inte bara vara tyst istället för att vara otrevlig, jag tror knappast du vet att alla patrioter inte är nazister.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan säga såhär: De flesta uttalade "patrioter" i Sverige, har rasitiska åsikter. Globalt är en annan sak, men det är väl ganska fientligt där med...

Off-topic: Zack, är du hos Louise eller kan jag phone:a hem till dig?

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte bara vara tyst istället för att vara otrevlig, jag tror knappast du vet att alla patrioter inte är nazister.

Nej.

Nej jag vet inte för jag har inte frågat alla. Men jag har en stark känsla av att nästan alla världens patrioter inte är rasister. Vem har sagt något om nazister?

Ge mig några anledningar om varför nästan alla världens patrioter skulle vara rasister.

Och nej jag tänker inte ge er någon anledning till varför dom inte skulle vara rasister.

Man kan säga såhär: De flesta uttalade "patrioter" i Sverige, har rasitiska åsikter. Globalt är en annan sak, men det är väl ganska fientligt där med...

Off-topic: Zack, är du hos Louise eller kan jag phone:a hem till dig?

Ja i Sverige har de flesta "Patrioter" (smygrasistiska ungjävlar, Fjortisar med torshammare tröjor osv...) rasistiska åsikter. Men inte alla Sveriges patrioter. Och verkligen inte världens alla!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan säga såhär: De flesta uttalade "patrioter" i Sverige, har rasitiska åsikter. Globalt är en annan sak, men det är väl ganska fientligt där med...

Off-topic: Zack, är du hos Louise eller kan jag phone:a hem till dig?

Plinga hem, men ring tyst. Jag äter och vill inte skrämma kötbullarna mer än nödvändigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte hela patriot grejen lite små rasistisk? Mitt land är bättre än ditt, kiss my ass typ... Det känns ju som att patrioter bör vara lite intoleranta mot invandrare från andra dåliga länder som kommer hit och förstör, am I right?

Så du menar att jag är rasist mot alla andra landskap i Sverige eftersom jag är så in i helvete stolt skåning menar du? (Som ni kanske vet) <_<

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Crille_: Om vi säger såhär, majoriteten av folk mellan 12 och 25 som säger att de är patrioter är egentligen rassar. Går det bra eller ryckar du även av det?

Nej så är det verkligen inte.

Kanske i Sverige för här är det ju nästan förbjudet att älska sitt land (även om jag inte gör det) så sånna som du tror att alla patrioter mellan 12 och 25 är rasister, Det finns säkert många patrioter som är rasister här i Sverige, Men inte alla.

Men de flesta ungarna som kallar sig patrioter har inte så stor kunskap inom Antropologi, genetik & rasforskning, men dom kan hata andra raser endå jag vet.

Men om du inte menar Sverige utan hela världen så har du jätte FEL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...