Jump to content

Är du invandrare?


Maimstream
 Share

Är du en invandrare?  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Varför flyttade du tillbaka? Jag skulle kunna tänka mig att flytta tillbaka till mitt hemland, men det beror på att landet är TOTALT annorlunda (till exempel har man visat ryssarna fingret, och därefter skrotat planekonomin och infört demokrati).

Mina föräldrar beslutade att dom ville flytta tebaka och jag förstodd dom, eftersom det är ju här dom har sina rötter. Klart det är mycket sämre här än vad det är i sverige, och jag funderar på att flytta tillbaka en dag till SWE. Är fortfarande svensk medborgare och saknar Sverige oerhört mycket!! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mina föräldrar beslutade att dom ville flytta tebaka och jag förstodd dom, eftersom det är ju här dom har sina rötter. Klart det är mycket sämre här än vad det är i sverige, och jag funderar på att flytta tillbaka en dag till SWE. Är fortfarande svensk medborgare och saknar Sverige oerhört mycket!! ^_^

Dobar dan!

Nepp jag är hel svensk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När alla emigrerad ut ifrån Sverige till USA typ på 1910 talet eller nåt, så flyttade min släkt från USA till Sverige, halv stört.

Så ja är halv amerikan eller nåt, något ja skäms över nåt förfärligt eftersom USA är ett flummigt land och ja vill inta ha några som helst kontakter ditt, ska typ vara i USA två hela veckor nu i sommar, riktigt jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...