Jump to content

Är du invandrare?


Maimstream
 Share

Är du en invandrare?  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Rabarbis jag är också patriot, Men det betyder inte att jag ser färgade människor som icke individer, Jag gillar inte dom invandrare som går på en utan orsak.

Jag går och nynar på ultima thule, och har en svensk flaga på min tröja och blir därför klassad som rasist, kan någon säga mig vad det rasistiska med det är?

Jag har på mig en tröja där det är Irans flagga på, kan någon förklara för mig varöfr jag blir kallad jävla turk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 165
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har på mig en tröja där det är Irans flagga på, kan någon förklara för mig varöfr jag blir kallad jävla turk?

Själv tror jag inte du blir det, och om du nu blir det så är ju det fel, självklart.

Men du svarade inte på min fråga.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tror jag inte du blir det, och om du nu blir det så är ju det fel, självklart.

Men du svarade inte på min fråga.

Jo! Jag blir kallad turk när jag har på mig irans flagga,

på sättt och vis svarade jag på din fråga.

Du blir kallad rasist svenne(?) för att du har sveriges flagga, jag blir kallad jävla turk för irans flagga.

Den ene har har dålig erfarenheter av den andra. Det är fel!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo! Jag blir kallad turk när jag har på mig irans flagga,

på sättt och vis svarade jag på din fråga.

Du blir kallad rasist svenne(?) för att du har sveriges flagga, jag blir kallad jävla turk för irans flagga.

Den ene har har dålig erfarenheter av den andra. Det är fel!

Japp, men det är ju ändå i sverige vi är.

Och här jag bor blir jag kallad rasist, jävla svenne fitta osv utan att ha på mig svensk flaga, vilket jag antar att du också blir men med de motsatta orden.

Men fattar inte vad som är problemet med dagens samhälle.

Och nej du svarade inte på min fråga.

Om du skulle se nån som bar en svensk flaga på bröstet, skulle du säga åt personen då?

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, men det är ju ändå i sverige vi är.

Och här jag bor blir jag kallad rasist, jävla svenne fitta osv utan att ha på mig svensk flaga, vilket jag antar att du också blir men med de motsatta orden.

Men fattar inte vad som är problemet med dagens samhälle.

Och nej du svarade inte på min fråga.

Om du skulle se nån som bar en svensk flaga på bröstet, skulle du säga åt personen då?

Nej! Jag är ingen sjukjävel. Ha på dig JAG ÄR STOLT SVENSK. Varför ska jag ta illa upp? Jag är själv en stolt svensk, men jag får ju inte glömma bort mina föräldrars och mitt egentliga ursprung. Du har ingen rätt att kalla mig jävla turk och jag har ingen rätt att kalla dig jävla svenne fitta. Det vore också egentligen dummt eftersom jag jag själv är svensk.

En grej som hände i skolan idag; A är jag och T är den andra snubbem

T:Man får inte kalla en muslim idiot!

A: Men får man kalla en ljude, kristen, buddist och hindu idiot?

T:Ja!

En tidigare lektion:

T: Jesus var muslim

A: Notera att jesus föddes för 2000år sedan och muhammed kom med sitt snack för 1300år sedan.

T: DIN MAMMA

En ännu tidigare lektion:

T:Jesus har aldtig funnits

En lite mer tidigare:

T: Kristna de hade en massa skit korståg.

A: Och muslimerna krigade inte mott de otrogna?

T: NEEEJ

A: Det står visst i koranen

T: *tyst*

A: Men varför dödades så många människor då när muslimerna var framme?

T: Du fattar inte, andra länder krigade mott muslimerna för att kunna bli muslimer, de måste visa att de var troende på allah.

A: Genom att göra halal kött av allt och alla?

T: ALLTSÅ FUCK YOU!

Här ser ni mig mott en annan person med invandrar bakgrund.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rabarbis jag är också patriot, Men det betyder inte att jag ser färgade människor som icke individer, Jag gillar inte dom invandrare som går på en utan orsak.

Jag går och nynar på ultima thule, och har en svensk flaga på min tröja och blir därför klassad som rasist, kan någon säga mig vad det rasistiska med det är?

Idiot.

Jäkla kvasi-patriot, varför är du patriot? Snälla, sluta vara patriot. Det är bara fånigt. Och ditt lilla puckoresonemang då du påstår att du är emot "invandrare som går på en utan orsak": vad är det för skitsnack? Det finns alltid en orsak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idiot.

Jäkla kvasi-patriot, varför är du patriot? Snälla, sluta vara patriot. Det är bara fånigt. Och ditt lilla puckoresonemang då du påstår att du är emot "invandrare som går på en utan orsak": vad är det för skitsnack? Det finns alltid en orsak.

Du kallar ju alla som inte håller med dig för idiot. Klarar du inte av att folk har en annan åsikt utan att du måste kränka dem? Och ja det finns alltid en orsak men orsaken behöver inte vara att offret har gjort något, Det kan vara T.ex att invandrar gängen är uttråkade och vill slå ner någon.

Snälla tro mig, Jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kallar ju alla som inte håller med dig för idiot. Klarar du inte av att folk har en annan åsikt utan att du måste kränka dem? Och ja det finns alltid en orsak men orsaken behöver inte vara att offret har gjort något, Det kan vara T.ex att invandrar gängen är uttråkade och vill slå ner någon.

Snälla tro mig, Jag vet.

Så mina inlägg ha varit hel osynliga? SLUTA med att sätta invandrare i grupper. Det ska inte vara vi och dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så mina inlägg ha varit hel osynliga? SLUTA med att sätta invandrare i grupper. Det ska inte vara vi och dom.

Okka skrev "invandrare som går på utan orsak". Eftersom jag quotade honom och i hans text stod det om just invandrar gäng så jag berättade bara hur det kan vara i ett invandrar gäng. Så det var inte jag som började snacka om "Vi och dom".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kallar ju alla som inte håller med dig för idiot. Klarar du inte av att folk har en annan åsikt utan att du måste kränka dem? Och ja det finns alltid en orsak men orsaken behöver inte vara att offret har gjort något, Det kan vara T.ex att invandrar gängen är uttråkade och vill slå ner någon.

Snälla tro mig, Jag vet.

Hört talas om begreppet "samhälle", Crille? Vet du vad det innebär? Segretion? Integrition? Såna saker? Samhället, du vet. Eller tror du att invandrare är en typ av människa som känner för att slå ner andra människor ibland? För skojs skull. Utan orsak. Det ligger ju i deras natur.

Och ja, jag kallar folk för idioter. Inget fel i det. Det är min åsikt. Iom att deras åsikt är aningen annan än min åsikt. Och i mina ögon är min åsikt en korrekt åsikt. Och en annan åsikt kan mycket väl vara en idiotisk åsikt. I mina ögon.

Snälla tro mig, jag vet. Lägg av nu. Idioter, ni förstår ju ingenting.

Och det där med hur idiotiskt det är med patriotism. Tja, det är bara puckat. Vad ska man vara stolt över sitt land för? Trettonåringar är inte stolta över sitt land, de är bara i ett identitetssökande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hört talas om begreppet "samhälle", Crille? Vet du vad det innebär? Segretion? Integrition? Såna saker? Samhället, du vet. Eller tror du att invandrare är en typ av människa som känner för att slå ner andra människor ibland? För skojs skull. Utan orsak. Det ligger ju i deras natur.

Och ja, jag kallar folk för idioter. Inget fel i det. Det är min åsikt. Iom att deras åsikt är aningen annan än min åsikt. Och i mina ögon är min åsikt en korrekt åsikt. Och en annan åsikt kan mycket väl vara en idiotisk åsikt. I mina ögon.

Snälla tro mig, jag vet. Lägg av nu. Idioter, ni förstår ju ingenting.

Och det där med hur idiotiskt det är med patriotism. Tja, det är bara puckat. Vad ska man vara stolt över sitt land för? Trettonåringar är inte stolta över sitt land, de är bara i ett identitetssökande.

Ja det har jag. Nej jag VET att invandrare INTE är en typ av människa som känner för att slå ner andra människor. Nej det ligger inte i deras natur.

Snälla försök inte säga att jag är en smygrasist eller något. Jag umgås nog betydligt mer med invandrare än vad du gör.

Vad jag menar med "snälla tro mig" är att jag är själv med i dessa 'Invandrar gäng' som slåss mycket (Nu är det inga slagsmål nästan, Vi slåss knappt längre). Alltså borde väll jag veta hur det fungerar lite iallafall? Jag vet att det inte är samma i alla grupper. Och det behöver inte bero på att dessa grupper är invandrare.

Och jag är inte patriot bara så du vet okka.

Ja vad ska man vara stolt över sitt land för? Kanske för hur långt Sverige har kommit i utvecklingen osv. Det kan du fråga en patriot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en patriot på våran skola och hela tiden i hans namn på msn så står det nåt i stil med: "VAR STOLTA ÖVER VÅRAT LAND SVERIGE. KAMPEN FÖR VÅRAT LAND! GE INTE UPP BRÖDER OCH SYSTRAR!"

Får mig att skratta varje gång, gå omkring och kalla sig viking och snacka som om svenska folket är ett eget släkte. Han får det att låta som om vi lever i incest.

Men kom igen nu bröder och systrar, låt oss kämpa för vårat land och slut fred.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör du så... Men jag kan inte hålla med dig om att jag har gjort bort mig. Bror duktig.

Öhm... ska jag säga tack nu eller? ^_^

Tror du jag är dum eller? Tror du jag skulle vilja stå framför en invandrare och säga: JAG ÄR EMOT INVANDRING! Då tror inte jag han skulle bli särklit glad... :ermm:

Ursäkta, varför envisas du med att kalla mig för Bror Duktig? Antar att det är menat att vara någonting nedvärderande, som syftar på att jag försöker att få dig att förså, vilket du inte gör, för att du är för trög.

Var det inte du som var så himla stolt över att du alltid sa vad du tyckte? Du skrev det i "Vad gillar du mest med dig själv"-tråden. Då borde du väl kunna stå för vad du tycker, oavsett vem det är du står för det inför. Fega jävel.

Jag blir inte heller särskilt glad, det får mig att må dåligt att folk kan vara så generaliserande, trångsynta och i total brist på empati som du.

Som svar på din fråga "ifall vi fortfarande är kompisar?" följd av en osäker smiley, som bara bevisar det jag har sagt, du är osäker på dig själv, får jag väl svara ärligt:

Jag har aldrig tyckt om dig, jag vet inte riktigt varför.. Kanske för att du är en sådan jävla rövslickare..

Men samtidigt har jag tyckt jävlidgt synd om dig, hur du desperat har klagat på din mage, om hur tjejen du gillar gillar din kompis, om dina föräldrarns bråk, på ett forum. Och sen var det ju det här med osäkerheten, det tyckte jag också synd om dig för.. Och sen är du ju rätt snäll antar jag, så jag har aldrig kunnat tycka riktigt illa om dig..

Förrens nu, inskränkta idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta, varför envisas du med att kalla mig för Bror Duktig? Antar att det är menat att vara någonting nedvärderande, som syftar på att jag försöker att få dig att förså, vilket du inte gör, för att du är för trög.

Var det inte du som var så himla stolt över att du alltid sa vad du tyckte? Du skrev det i "Vad gillar du mest med dig själv"-tråden. Då borde du väl kunna stå för vad du tycker, oavsett vem det är du står för det inför. Fega jävel.

Jag blir inte heller särskilt glad, det får mig att må dåligt att folk kan vara så generaliserande, trångsynta och i total brist på empati som du.

Som svar på din fråga "ifall vi fortfarande är kompisar?" följd av en osäker smiley, som bara bevisar det jag har sagt, du är osäker på dig själv, får jag väl svara ärligt:

Jag har aldrig tyckt om dig, jag vet inte riktigt varför.. Kanske för att du är en sådan jävla rövslickare..

Men samtidigt har jag tyckt jävlidgt synd om dig, hur du desperat har klagat på din mage, om hur tjejen du gillar gillar din kompis, om dina föräldrarns bråk, på ett forum. Och sen var det ju det här med osäkerheten, det tyckte jag också synd om dig för.. Och sen är du ju rätt snäll antar jag, så jag har aldrig kunnat tycka riktigt illa om dig..

Förrens nu, inskränkta idiot.

Klart jag är stolt över vad jag har sagt och jag står för det. Med bror duktig menar jag att du säger "Jag måste leda dom missledda skåningarna" kanske det var ett skämt men när du säger så tolkar jag det som att du är bättre än mig på något sätt. Och jag slickar inte folks rövar. Inte bokstavligt eller så som du menar. Du får förklara det där om att jag är en rövslickare över PM.

Och idiot kan du vara själv. Jag har iallafall inte slutat alla mina disskusioner med personangrepp.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idiot.

Jäkla kvasi-patriot, varför är du patriot? Snälla, sluta vara patriot. Det är bara fånigt. Och ditt lilla puckoresonemang då du påstår att du är emot "invandrare som går på en utan orsak": vad är det för skitsnack? Det finns alltid en orsak.

Varför skulle jag sluta vara patriot för du sitter och skriver det på ett forum...?

Och nej jag sjunker inte till din nivå.

Ontopic nu tycker jag, vi får ändå inte ut nått av denna diskusion.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle jag sluta vara patriot för du sitter och skriver det på ett forum...?

Och nej jag sjunker inte till din nivå.

1. Det är hjärndött att vara patriot. Folk som utger sig för att vara "patrioter" är allt som oftast rasister.

2. Rasism är för efterblivna.

3. Du kollar på Big brother och är rasist. Det gör dig extra efterbliven.

4. Du är delägare i Glocalnet. Det gör dig lägre än det lägstaste läge något kan vara när den är låg.

Notice that I wrote "något". Rasistiskt?

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Det är hjärndött att vara patriot. Folk som utger sig för att vara "patrioter" är allt som oftast rasister.

2. Rasism är för efterblivna.

3. Du kollar på Big brother och är rasist. Det gör dig extra efterbliven.

4. Du är delägare i Glocalnet. Det gör dig lägre än det lägstaste läge något kan vara när den är låg.

1. Jag är inte rasist.

2. Vad vill du att jag ska skriva?

3. Jag kollar på big brother, tycker det är mitt problem och inte ditt, jag är varken efterbliven eller rasist.

Och vad gör mig mer efterbliven av att kolla på nått som inte du gör?

4. Var det ett skämt eller?

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag är inte rasist.

Jo.

2. Vad vill du att jag ska skriva?

Någon spännande novell, så att jag har någonting att läsa under sommarlovet.

3. Jag kollar på big brother, tycker det är mitt problem och inte ditt, jag är varken efterbliven eller rasist.

Det är visst mitt problem. Att ha en hjärndöd generation upp i röven är på många sätt outhärdligt. Du är båda delarna.

4. Var det ett skämt eller?

Kan man kalla det. Lekte med orden a bit. Funny?

1. Rasister är inte patrioter. Jag går in på skíllnaderna sedan...

Saken är den att rasister vanligtvis gömmer sig bakom att kalla sig för patrioter. Jag vet väl vad som skiljer grupperna åt.

2. Hmmm... inga invändningar där inte!

Hyggligt.

4. Que ^_^. Är det delen att han är DELÄGARE som gör honom låg, eller är det delen med GLOCKALNET?

Typ, Glocalnet-biten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...