Jump to content

Om du var tvungen att begå självmord


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om du skulle göra självmord.... isånnafall hur skulle du göra det? Jag tror att jag skulle hoppat framför ett tåg. Går snabbt och man får mycket uppmärksamhet.

Idiot... Tror du lokföraren mår bra av det, eller? Min pappa är lokförare, och inprincip alla hans (f.d) arbetskamrater som har kört på en människa har inte orkat komma tillbaka till sitt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anlita en yrkesmördare till självmord? :D

Yup!

Då blir man mindre spänd när det sker. Man går helt enkellt ner för gatan ett halvår efter att man beställt mordet, och har nästan glömt det, och då, plötsligt, utan den skitjobbiga ångesten, allting slutar innan man inser vad som händer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yup!

Då blir man mindre spänd när det sker. Man går helt enkellt ner för gatan ett halvår efter att man beställt mordet, och har nästan glömt det, och då, plötsligt, utan den skitjobbiga ångesten, allting slutar innan man inser vad som händer!

Ja men det är mord och inte självmord kanske? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(oseriöst)Hmm..Jag skulle nog satt ett par startkablar på händer eller nåt sånt oh sen så hade jag slängt upp startakablarna på en sån här strömförande-tåg-sak vet inte direkt hur det skulle bli men man skulle nog dö ganska smärtfritt..(/oseriöst)

Eller? :)

Fast jag skulle aldrig tänka mig att ta självmord,fast om jag gjorde det så skulle jag ta riktigt många tabletter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet måste man ha medicinska skäl till det. Till exempel att du är totalförlamad, eller att man har en elakartad cancersvulst i buken som gör ditt liv till en VERKLIG plåga.

Jo jag vet, men om jag nu skulle vara tvungen att begå självmord så skulle jag se till att ha någon elakartad cancersvulst i buken eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...