Jump to content

Om du var tvungen att begå självmord


rabarben
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

- Jag har ett jobb åt dig.

- Mhmm.. Vem är offret?

- Jag.

- Va? Öh.. När får jag pengarna?

- När jobbet är slutfört och jag sett resultat.

Haha :teehee:

eller så.

- Jag har ett jobb åt dig.

- lol, vem är teh offer?

- Jag. ROFL.

- Jaha, ROFL.. När får jag pengarna?

- lol! Kolla mina fickor när jobbet är slutförd, ROFL.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det brukar pannskott också vara. :unsure:

Det jobbiga med vapen är att du har en chans att överleva och antingen plågas till döds eller sitta resterande liv i rullstol.

Läste om en 17årig kille som för några år sedan försökte ta självmord genom att skjuta sig själv i huvet. Han misslyckades. Kulan gick genom huvet men den gjorde inte så stor skada, han bara blev förlamad i hela kroppen. Och nu sitter han i rullstol och kan varken pissa eller runka själv. Taskigt läge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jobbiga med vapen är att du har en chans att överleva och antingen plågas till döds eller sitta resterande liv i rullstol.

Läste om en 17årig kille som för några år sedan försökte ta självmord genom att skjuta sig själv i huvet. Han misslyckades. Kulan gick genom huvet men den gjorde inte så stor skada, han bara blev förlamad i hela kroppen. Och nu sitter han i rullstol och kan varken pissa eller runka själv. Taskigt läge.

Tro mig... Har man en Desert Egle .50 AE eller

en .357 Magnum... Då blir det inget kvar av huvudet.

Det funkar garanterat >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jobbiga med vapen är att du har en chans att överleva och antingen plågas till döds eller sitta resterande liv i rullstol.

Läste om en 17årig kille som för några år sedan försökte ta självmord genom att skjuta sig själv i huvet. Han misslyckades. Kulan gick genom huvet men den gjorde inte så stor skada, han bara blev förlamad i hela kroppen. Och nu sitter han i rullstol och kan varken pissa eller runka själv. Taskigt läge.

Liknande har jag hört om, men då var en kniv inblandad.

Det var nån kille som tänkte mörda en annan med en helt vanlig kniv, denna kille gick fram till den andra, tog ett bra tag om kniven och högg rätt ner precis i mitten av huvudet så kniven gled in mellan hjärn halvorna.

Den andra killen överlevde men vart förlamad på sin vänstra del av kroppen (>_<?) och då menar jag hela vänstra del.

Fatta vad taskigt det borde kännas för "mördaren" i ett sånt läge

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...