Jump to content

Om du var tvungen att begå självmord


rabarben
 Share

Recommended Posts

Själv tycker jag att det är ett jäkla slöseri att bara ta självmord helt sådär, jag tycker synd om folk (de flesta brukar väl vara rätt unga) som inte förstår hur annorlunda allting kan bli på en dag, hur nytt allting kan bli imorgon. Även om de tycker att de inte har någonstans att vända sig, och att allting är hopplöst, så går det alltid att göra nånting åt saken, världen är större än vad vissa tror! Synd att det finns folk som stänger in sina sinnen till utsidan. Det finns så mycket man kan hitta på här i världen, bara fantisin kan stoppa en.

Hur som helst, från min intelligenta sida till min primitiva sida:

Jag hade fixat någon form av pistol, skjutit Per Gessle sen direkt efteråt skjutit mig själv. :)

Förhoppningsvis så hade det fått mig på gladare humör, jag hade insett hur underbar jag hade gjort världen och fortsatt leva :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Antagligen den vackra Slice and Dice, så melodramatisk och teatral som jag är.

Snabbguide:

  1. Klipp rep och pianotrådar i olika längder. Varje längd får inte vara längre än höjden av bron.

  2. Bind ena änden av repen och pianotrådarna till bron.
  3. Bind repens andra ändarna till olika kroppsdelar, som lår, vader, torso, etc.
  4. Efter det, bind pianotrådarna runt dina leder.
  5. När du sen hoppar från bron kommer olika delar av din kropp skäras bort pga pianotråd-öglorna, och dina kroppsdelar hållas uppe av repen, svävande i luften.

arthousearthousearthouse

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självmord är för loosers, och jag vill inte bli en looser. Detta är bara en absurd fråga som endast loosers (sorry, allihopa) tar sig tid att tänka på!

Idiot, håll käften istället. Min farfar begick självmord, fast det spelar egentligen ingen roll, jag kan inte påstå att det du säger sårar mig då jag redan vet hur jävla pantad du är, sedan innan.

När du av misstag har råkat såga av dig halva handen i en bandsåg, när du har fått borelia som har gjort så halva ditt ansikte förlamat, ja, då kanske du inte har så jävla stor lust att leva längre..

Men självmord kan fortfarande kännas rätt fegt, och taskigt mot de som bryr sig om en, men man måste ändå förstå varför vissa väljer att ta sitt liv.

Förresten så stavas det loser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idiot, håll käften istället. Min farfar begick självmord, fast det spelar egentligen ingen roll, jag kan inte påstå att det du säger sårar mig då jag redan vet hur jävla pantad du är, sedan innan.

När du av misstag har råkat såga av dig halva handen i en bandsåg, när du har fått borelia som har gjort så halva ditt ansikte förlamat, ja, då kanske du inte har så jävla stor lust att leva längre..

=/ Min farfar fick en blodpropp och dog, var jävligt lessen då.. Han var väl 73?

Eller om omgivningen har övergivigt en, då har man ingen lust att leva heller..

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

(det heter begå)

!

!

okej?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade nog aldrig i mitt liv hoppat framför ett tåg.

Tycker så jävla synd om lokföraren, för det är faktsikt världens mest självmordsbenägna jobb. (alltså, att du vill ta livet av dig för att duhar det jobbet)

jag skulle nog försöka dränka mig själv med en sten fastbunden vid benet med ett rep. för folk som har "dött" och blivit återupplivade efter de drunknat säger att det är "härligt" på nått sätt. alltså, bästa sättet att dö på.

hade självklart skrivit ett brev till mor&far och säga var jag låg.

eller, så skulle jag lekt lite jackass från en hög byggnad, vara påtänd som fan och snubbla ..

fan, mår ju dåligt av att skriva sånt här.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade nog aldrig i mitt liv hoppat framför ett tåg.

Tycker så jävla synd om lokföraren, för det är faktsikt världens mest självmordsbenägna jobb. (alltså, att du vill ta livet av dig för att duhar det jobbet)

jag skulle nog försöka dränka mig själv med en sten fastbunden vid benet med ett rep. för folk som har "dött" och blivit återupplivade efter de drunknat säger att det är "härligt" på nått sätt. alltså, bästa sättet att dö på.

hade självklart skrivit ett brev till mor&far och säga var jag låg.

eller, så skulle jag lekt lite jackass från en hög byggnad, vara påtänd som fan och snubbla ..

fan, mår ju dåligt av att skriva sånt här.

Men fyfan vilken plåga ändå när man kvävs. :'(

Härlig topic det här :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå. Begå.

(det heter begå)

!

!

okej?

Jag håller fullständigt med dig, men du behöver fan i mig inte överdriva.

There

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...