Jump to content

Om du var tvungen att begå självmord


rabarben
 Share

Recommended Posts

Jag skulle typ käka massor av sömnpiller eller liknande.

Om man ska ta livet av sig ska man göra det så att så få människor som möjligt drabbas av det.

Att hoppa framför ett tåg eller liknande är jävligt taskigt mot förarn och om man hoppar från ett hus blir det inte så kul för dom som går där nere heller.

Eller söka upp ignitas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hade absolut inte hoppat framför ett tåg, synd om tågföraren. och resten av folket i tåget som måste vänta medans jag städas undan.

:huh::wub: "Städas undan..."

Jag hade hoppat från något riktigt, riktigt högt. Ett flygplan tex. Tänk att få sväva helt fritt... :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som säger att själmord är fegt, hur tänkte ni?

Hur dåligt jag än hade mått skulle jag nog aldrig klarat av att skjuta mig eller tagit en överdos av piller.

Enligt mig är en som begår själmord en välldigt modig person. Men fly från allt genom själmord är abslolut inte den bästa vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på något :teehee:

Ta en Wire och gör en öggla sen hänger ni upp den någonstans, stå på något lempligt object

och sen sätter ni igenom huvudet och *Hopp*The End *SHIFFS* *PLUMMS* *BARDOFF*

Till er som har tänkt på att ta självmord, gå och snacka med era föräldrar eller någon psykiatiker.

Föräldrar är nog det bästa. Men det blir psykiatiker om inte dom bryr sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på något :teehee:

Ta en Wire och gör en öggla sen hänger ni upp den någonstans, stå på något lempligt object

och sen sätter ni igenom huvudet och *Hopp*The End *SHIFFS* *PLUMMS* *BARDOFF*

Till er som har tänkt på att ta självmord, gå och snacka med era föräldrar eller någon psykiatiker.

Föräldrar är nog det bästa. Men det blir psykiatiker om inte dom bryr sig.

Ehm...ja, precis vad okka sa. Förutom att hans var lite mer utfyllt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, för några år sen tänkte jag seriöst på självmord (när jag gick i grundskolan) hade inga vänner, mobbad, dom sa till och med åt mig att ta livet av mig, läranra brydde sig inte, bara min morsa brydde sig. inte så uppmuntrande till fortsatt existens kanske, men jag fick gå hos psykolog, fick många fina vänner när jag började gymnasiet och ännu fler vänner när jag blev punkare, dom är ovärdeliga, skulle aldrig ha ihjäl mig nu, det skulle såra dem för mycket. ^_^

jag skulle nog hänga mig i garaget eller stulit en bil och kört ihjäl mig, ägern får ut på försäkringen, mina föräldrar kan sälja mina bilar (om det inte blir för stor psykisk toryr att sälja mina saker) och ingen anna än jag skulle kommit till skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...