Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

Jävla cp webbhallen fick inte mitt idag, blir att avboka direkt! :(

Äh åkte kl 9.30 till elgiganten idag! Öppnade 10 och boom köpte Halo! Fan vad grymt det här spelet är ligger på bana 4 nu. Ska käka nu sen blir det lite live! :naughty:

Ajuste är sjuk så ingen skola för mig idag! Whohoo!

Måste bara säga det en gång till

Halo 3 är så JÄVLA BRA!!!! :sick::sick::sick:

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, ska köpa det innan jul om jag skaffar ett jobb med tillräckligt mycket lön, annars får det bli efter jul - med pengarna jag antagligen kommer få. Men då spoilas min plan på att köpa GTA IV Collectors Edition.

Stackare...

:naughty:

________________________________________

BTW: Om du har fått en repad/skadad Skiva så kolla här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har precis hämtat min box och wow, säger jag bara Hjälmen är så jäkla cool!!! :( Jag fattar nu varför de var tvugna att höja priset för det härär då ingen liten billig plast grej, det här är en stor högkvalitets plast grej. :naughty:

Och insidan av det stora boxfodralet är en stor MC så man kan veckla ut den och hänga upp den på väggen. :)

Det ända jag är besviken på det är själva spelfodralens baksida. Text på de nordiska språken bara. Jag hade hoppats på några snygga bilder eller så. Men framsidorna är snygga. :mellow:

Ska sätta igång spelet efter maten. :)

Det där minispelet var nog det fjantigaste, sjukaste och mäst meningslösa jag nånsin sett men man svår att sluyta spela. :D Jag hade tänkt kolla HD filmsekvenserna från HALO 1-2 först men herregud, de är 2 h 16 min långa så det får bli sen, nu vill jag spela. :D

Edit: Men shit. Jag väntade mig knappast att

spelet började där 2:an slutade, typ. Jag hade hört att det skulle utspela sig nåt år senare eller så.

Har inte blivit så mycket spelande. Jag gjorde misstaget att pröva Theater funktionen och sedan var det kört. Så jäkla kul funktion att kunna se allt i slow-mo, åka runt med kameran, ta bilder osv. :D

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kommer säkert till PC tillsist (Om ca 3 år eller så) men för tillfället är det endast för XBox 360.

Ja, storyn är bra och lagom mystisk. De som klagade på HALO 2 om att man var förlite på Jorden lär ju bli nöjd. ;)

Och herregud vad snygg Cortana är i HD. :unsure:

Hitils så har allt varit jättebra. Warthog har aldrig varit bättre. Helt perfekt. Vapen har förbättrats mycket sen HALO 2. Jag önskar bara att AIn till soldaterna när de ska köra var lite bättre och att de inte envisades om att köra runder till exakt ALLA fiender var döda och kör inte undan när det hettar till.

På tal om Warthog, highway banan är så jäkla kul. Stora öppna platser. Precis vad jag saknade i HALO 2. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men åååh, jag sitter och kramar spelet nu, men jag var hos bror igår, och jag ska bort i helgen och supa skallen av mig med bror och en kompis. Fuck jag längtar tills på söndag så jag får spela... :) En kompis ska bo hemma hos mig nästa vecka så ska vi spela det tillsammans, på mitt lilla sköna ultimata spelsystem! 37" HD, fetaaa högtalare, stort vardagsrum med grymt sköna soffor att ligga i, utan att man måste vrida på huvudet för att se TVn, sen är det skitbra persienner, så det blir mer eller mindre kolsvart, och såklart bor jag i ett jävligt fett hus, så jag kan skruva upp volymen och spela hela natten, utan att jag stör pappa på något sätt... :unsure:

Lär ju verkligen vilja gå i skolan nästa vecka...

JAG LÄNGTAR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fått en repig skiva :)

Men det funkar ändå :unsure:

Fuuuuk vad nice det är asså.

Men ja ska lana med polarna next helg.

Kommer bli så fett nice.

Sitta på en bio duk i tv rummet och i sov rummet brevid en 32 flatscreen.

och inne i tv rummet en fet baslåda med ett 5.1 ljud system.

och uppe en 27 Tv och ett 5.1 system. I rummet brevid en 32 videscreen tv.

Asså kommer löka sönder totalt.

Och så kommer vi bli ganska så många så det blir stora lag.

Inge fjös som. 2 vs 2 ^^

Bli så fuucking nice. LÄNGTAAARRRR!

Redigerad av Alftakillen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Illa, synd att märka att skivan är repig när man beställt det. Min skiva var kristallklar som tur är... :)Edit: Nån som vill lira online ikväll?

ja e gärna med ;)

Tycker Halo 3 är en STOOOOR förbättring. Älskar hus bloom effekten kan kicka in ibland. Jätte härlig känsla man får!!!! :wub:

Fick en stor jävla shock när jag skulle hämta mitt paket, Tänkte att det inte vara så stort och att det skulle platsa i ryggan. Men när tanten kommer med ett stort paket (stor som 2 medeium chassin) så blir jag fan förvånad. Så jag fick bära hem mitt Halo 3 i handen :)

Do.c tycker jag att hornet och Warthog är försämrad. För sega. Har nån få upp en Elephant i luften då? :unsure::D

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja e gärna med :)

Tycker Halo 3 är en STOOOOR förbättring. Älskar hus bloom effekten kan kicka in ibland. Jätte härlig känsla man får!!!! :D

Do.c tycker jag att hornet och Warthog är försämrad. För sega. Har nån få upp en Elephant i luften då? :unsure:;)

Great. ;) Adda mig på msn så bombar jag dig när jag kommer hem. :wub:

Creutzheim@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, ni som vill ha en hemlig-hemlig cutscene får allt ta och spela på Legendary. Det finns en riktig godbit att hämta i slutet för de som har tålamodet. :unsure:

Slutet och en cutscene-hemlis gömmer sig under spoilertaggarna.

Det finns en ytterligare en hemlig cutscene efter cutscenen där man får reda på att Master Chief faktiskt lever. 5 sekunder lång, och den visar Master Chiefs skepp som flyter emot en planet. Undrar vart han han är på väg den här gången?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...