Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har inte heller klarat singel player än. Har väl ca 6,5 banor kvar. Har spenderat en hel del med Theater.

Och Theater funktionen är helt fantastisk och något man verkligen spenderar timmar på. :) Önskar bara man kunde spola tillbvaka också.

Och Super Play gav spelet 9/10 för det tillförde inget nytt och var inte som Half-Life 2. Bah. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

This is perhaps the schwag bag to end all schwag bags…

Game journo Dean Takahashi with The San Jose Mercury News showed off his big $800-plus bag of Halo 3 propaganda sent to him by Microsoft.

He’s sending back the free stuff, which he called “nothing less than a bribe to try to get me to be favorably inclined to accepting the idea that Halo 3 is ‘the entertainment event of the year.’”

http://www.n4g.com/gaming/News-70701.aspx

:unsure:

Kul att de mutar folk. Är de inte övertygade att deras eget spel är så bra med all deras hype?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt mig gud, ty jag har syndat, jag kunde inte stå emot mina behov, jag spelade Halo 3 innan söndag. Min kompis kommer att bli sur, men jag bryr mig inte, för det är SÅ JÄVLA GRYMT! :):unsure: Började lira multiplayer, och lite online, älskar det. Fyrhjulingen är ju grymt skoj att köra!! Vapnen är underbara, kontrollerna var lite ovana sen Halo 2, utan vit och svart knapp... Men det är fucking awesome, och jag körde första uppdraget också, grymt bra början!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läre vänta tills Måndag innan jag kan lira lite halo3 för jag har 360 hemma hoss morsan.

Och nu är ja hemma hoss farsan.

Där har vi bara en wii.

Som dammar typ :unsure:

Men iaf.

Adda mig så vi kan lira nån gång. msn emil_daniel10@hotmail.com

Live: MetroSWE ALFTA

Synd att man fick en repig skiva, Men om den slutar fungera så skickar jah tebax den och säger att den var skit repig när ja fick den. men det var den å xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läre vänta tills Måndag innan jag kan lira lite halo3 för jag har 360 hemma hoss morsan.

Och nu är ja hemma hoss farsan.

Där har vi bara en wii.

Som dammar typ :wub:

Men iaf.

Adda mig så vi kan lira nån gång. msn emil_daniel10@hotmail.com

Live: MetroSWE ALFTA

Synd att man fick en repig skiva, Men om den slutar fungera så skickar jah tebax den och säger att den var skit repig när ja fick den. men det var den å xD

Addat.. :unsure:

Ni som orkar kan adda mitt Gamertag också.. :) Merkky heter jag där såklart. ;)

Och ni som inte orkar, skriv iaf erat Gamertag. ;) Desto fler desto bättre. :) Alltid nån att spela med. :D

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad deprimerande. Bara 4 banor kvar. >_< De 2 senaste var verkligen korta. Just nu ska jag börja på 6:e banan.

The Ark aka HALO 00.

Hur många banor har ni klarat?

Hoppas verkligen att det kommer fler HALO spel som ger en fortsatt story och att det inte bara blir spel med sido historier. Fast troligen så är det här det sista kapitlet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon förklara vad som är så spännande med Master Chief? Jag ser inte varför han avgudas så.

Han är en Hjälte! >_<

______________________________-

Klarade ut Singel Player nyss på normal. FY FAN VA BRA HALO 3 ÄR...

Blev nästan tår ögnd när jag såg slutet, Där dom ställt upp en del av Skepped Dawn och skrivit att det var för hjältarna. Alla som dött. Sgt Johnsson, Miranda Keys Mc Chief (Tror dom ju). Fy fan, *Skriker HÖGT!!!*

Har redan laddat upp massor bilder från teater modet :w000t:

EDIT:

Läste nyss på Bungie.net

291,085 Players Online in Halo 3

1,496,585 Halo 3 Players (Last 24 Hours

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är en Hjälte! >_<

______________________________-

Klarade ut Singel Player nyss på normal. FY FAN VA BRA HALO 3 ÄR...

Blev nästan tår ögnd när jag såg slutet, Där dom ställt upp en del av Skepped Dawn och skrivit att det var för hjältarna. Alla som dött. Sgt Johnsson, Miranda Keys Mc Chief (Tror dom ju). Fy fan, *Skriker HÖGT!!!*

Klarade precis spelet jag också. :w000t:

Ja, slutet var mäktigt. Kändes hårt att både Sgt Johnsson och Miranda Keys dog. Och när jag trodde att MC dog så var jag rätt besviken på hur det gått till. Men han var ju inte död.

:o

Att 343 Guilty Spark flippade och dödade Sgt Johnsson var hemskt och det var rätt synd att behöva döda Spark. Man fattade ju rätt snabbt att nåt stod inte rätt till. Jag trodde först att han planerade något men det visade sig att han helt enkelt blivit galen och psykopatisk.

Det ända jag igentligen blev besviken på var

att scenen som de gjort så mycket reklam för, aldrig hände. Jag snackar om den stora krigs scenen och slutstriden mot Covenants där MC är tillfångatagen av en Brute och sätter igång en granat. Jag menar det har varit mycket reklam om den så det var lite av en besvikelse. Inget jag hade saknat om jag inte hade "vetat" att den skulle vara med.

Legendary slutet var kul.

MC och Cortana svävar mot en mystisk planet som säkerligen betyder ett nytt hot och ett nytt äventyr.

Iallafall, även utan det så är det uppenbart att

det här inte är slutet på HALO utan bara slutet på den här HALO historian som började med HALO 1.

Kommer nästa spel heta HALO 4? Eller med undertitel? Eller kommer de skippa HALO namnet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu blev jag helt förstörd, jag har fått en STOR repa som går runt hela skivan samt lite små andra repor. Dom är runda/halvrunda så dom är helt klart gjorda av maskinen. Jag kan inte spela vissa banor >_< Någon som vet vad jag kan göra? :w000t:

Då måste du skicka in skivan.. Det fanns nån länk här på den här sidan eller den tidiagre..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...