Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

94 pixlar för hög. ^_^

DIN @#*"!!%, JAG SKA BANNA Dig!!! :lol::(:lol:

__________________________________-

Hur mäter du bilden var faktiskt 489 * 294. Så alltså 94 pixlar för hög, inte 93. :(

Denna tråd kommer väl blir "Screenshot"-tråd för Halo 3?

Eller?

BTW: 3 DAGAR KVAR!!!!!!! FTW!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom att tänka på att efter detta så är det slut. Inget mer HALO att se fram mot. :lol: Visst, andra HALO spel kommer släppas men ingen mer officiell fortsättning och troligen inte med MC. :(

Och? Det som är bästa med såna spel. Inte att dom trycker ut märket tills ingen vill se det mer.

(Om man nu saknar the chief är ju en sak.. Men ändå)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom att tänka på att efter detta så är det slut. Inget mer HALO att se fram mot. :( Visst, andra HALO spel kommer släppas men ingen mer officiell fortsättning och troligen inte med MC. :(

Jag läre vänta en vecka till för att kunna spela halo3.

Så det blir en till vecka att längta.

För ja är hoss farsan när det släpps.

Och där har jag ingen 360 :lol:

Men veckan efter det så kommer jag hem till morsan och kan njuta av att få öppna det inplastade fodralet.

Och sen bara känna den nya doften av halo :lol:

Sen så blir det att bara lira tills man dör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny Live-Action teaser i Believe serien. Även den på ett museum:

Believe: Soldiers Reminisce

Alltså, jag har aldrig varit med om så här mycket dyr reklam för ett spel förut. Det här kalaset måste kosta M$ en halv förmögenhet.

Det jag gillar med de här Live-A>ction fake-dokumentärerna är att det hela känns så verkligt. Som att HALO har hänt på riktigt. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Högerklick > Egenskaper

Jaha, Men konstigt. om det stod 93 för dig och 94 för mig så måste du vara fel :(

Ny Live-Action teaser i Believe serien. Även den på ett museum:

Believe: Soldiers Reminisce

Alltså, jag har aldrig varit med om så här mycket dyr reklam för ett spel förut. Det här kalaset måste kosta M$ en halv förmögenhet.

Det jag gillar med de här Live-A>ction fake-dokumentärerna är att det hela känns så verkligt. Som att HALO har hänt på riktigt. :lol:

Jo, Fan va filmer, dokumentärer och skit dom har laft ut. Min favvorit måste nog vara HALO 3: Making of the John 117 Monument Som du visade på förra sidan. Dom kanske VILL att denna historia kommer att hända. Att en riktigt Master Cheif kommer att finns. Men jag håller med,Synd att Halo tar slut...

Nae, fan. Detta spel har Bungie riktigt lyckats med...

@Alftakillen

Men då får du se fram emot det troligtvis kommande Halo filmen..

EDIT:

Ja, va säger man. Är du redo?

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, Om man föhandsbokat från Webhallen så kan man få det en dag före realesen. Har hänt mig. Men jag hoppas att då det OCKSÅ gäller Halo 3.

Åååhh, Vill ha nu!

Men ååååh nu funderar jag ju på att avboka!! För det kostar bara 399kr på Elgiganten så tänkte att man drar dit direkt efter skolan istället. Orkar inte vänta en dag extra! :D Men då kan jag ju alltid kolla om den kommer på posten imorrn o om den inte gör det avbokar jag o så blir det elgiganten på onsdag istället. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ååååh nu funderar jag ju på att avboka!! För det kostar bara 399kr på Elgiganten så tänkte att man drar dit direkt efter skolan istället. Orkar inte vänta en dag extra! :( Men då kan jag ju alltid kolla om den kommer på posten imorrn o om den inte gör det avbokar jag o så blir det elgiganten på onsdag istället. :(

Lagom sura om dom Skickar den imorgon. Och så avbokar du dom. haha...

Så du köper vanliga versionen?

Själv väntar man på sms:et som säger att posten ha ett paket åt mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...