Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

Det är inte bara Webhallen som man fpår en dag innan. Även Spelbutiken och det har hänt att jag fått spelet 2 dagar före (Kingdom Hearts II t ex). Det hela beror på att de har 1-2 leveransdagar så de shickar spelet 2 dagar före releasedagen så att man garenterat har det på releasedagen. Eftersom det är hög konkurens när det gäller internetspelbutiker så måste de vara säkra på att kunderna får spelet senast releasedagen.

Men tyvärr så är det annorlunda med paket, vilket är vad HALO 3 Legendary Edition kommer skickas som. Paket har 2-5 leveransdagar. Jag ringde och frågade de på spelbutiken och de sa att jag skulle vara berädd på att jag kan få spelet en eller 2 dagar sent (fast jag har aldrig fått ett spel senare än dagen före releasen så det är föga troligt).

De har iallafall skickat spelet idag (Har kollat) så på Onsdag borde jag få det. :)

Iallafall, vänta er inte att få det en dag tidigare. Som sagt, längre leverans tid med paket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är inte bara Webhallen som man fpår en dag innan. Även Spelbutiken och det har hänt att jag fått spelet 2 dagar före (Kingdom Hearts II t ex). Det hela beror på att de har 1-2 leveransdagar så de shickar spelet 2 dagar före releasedagen så att man garenterat har det på releasedagen. Eftersom det är hög konkurens när det gäller internetspelbutiker så måste de vara säkra på att kunderna får spelet senast releasedagen.

Men tyvärr så är det annorlunda med paket, vilket är vad HALO 3 Legendary Edition kommer skickas som. Paket har 2-5 leveransdagar. Jag ringde och frågade de på spelbutiken och de sa att jag skulle vara berädd på att jag kan få spelet en eller 2 dagar sent (fast jag har aldrig fått ett spel senare än dagen före releasen så det är föga troligt).

De har iallafall skickat spelet idag (Har kollat) så på Onsdag borde jag få det. :shifty:

Iallafall, vänta er inte att få det en dag tidigare. Som sagt, längre leverans tid med paket.

Aj, Där sprack mina drömmar om imorgon :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buuhuu fick inte heller mitt idag! :confused:

Men nytt tema fick det iallafall bli! :D

Riktigt snyggt. :mf_doof: Fast ärligt talat tyckte jag ditt gammla var snyggare.

Undrar vilka karaktärer vi får återse i HALO 3. Rtos 'Vadumee vilj jag verkligen se mer av. Och någon annan Spartan t ex Cassandra (Undrar om hon är tjejen i den andra HALO 3 trailern) Hoppas på ett par karaktärer från böckerna också.

Bara en dag kvar. ;) Kanske lite tur att jag inte fick det idag eftersom jag inte är klar med min HALO 2 omspelning än. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hum hum... Säkert någonting som någon redan lagt upp men eftersom att jag inte är sådär jätteintresserade av Halo-serien så har jag inte kollat igenom tråden. Tänkte jag att ni som verkligen gillar spelet kommer gilla kommande text.

På elgiganten kommer spelet kosta 399:- till xbox 360 mellan 36/9 - 30/9.

Hoppas att det var till någon hjälp.

Edit: Men vad i... Såg nu...

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAAA RELEASE!!! FFS. LÄRE HEM SEN OCH KOLLA OM DET HAR PLUPPAT I NÅGOT I BREVLÅDAN.

Har hört och sett rykten om att Legendery skivorna kan vara skadade..

För dom hade tilverkat fodralen av billig plast.

Eller iaf den dära pluppen som hållar kvar skivan.

Så skivan kan vara lös i fodralet och kan ha fått repor.

Korsar fingrana att jah inte har fått några repor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAAA RELEASE!!! FFS. LÄRE HEM SEN OCH KOLLA OM DET HAR PLUPPAT I NÅGOT I BREVLÅDAN.

Har hört och sett rykten om att Legendery skivorna kan vara skadade..

För dom hade tilverkat fodralen av billig plast.

Eller iaf den dära pluppen som hållar kvar skivan.

Så skivan kan vara lös i fodralet och kan ha fått repor.

Korsar fingrana att jah inte har fått några repor.

Microsoft har faktist bekräftat att det kan hända. Synd för dom som beställde det. Skivorna ska bli bytta om det hänt. Men så irriterande om man nu vill spela. :naughty:

Bara att det var i Collector Edition, Inte Legendary Edition. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan hända att det här skrivits, men jag tänker inte läsa igenom 30 sidor för att kolla.

Microsofts Bill Gates stod själv i kassan och sålde Halo 3 :(

Hahaha, Fan va gulligt :naughty:

_____________________________________

Då fick man sitt SMS om att Halo 3 kommit på posten!!

Ditt paket från Webhallen Sverige AB finns nu hos DAGS Snabbköp Masmo T-bana solhagavägen

Belopp 1324.00 SEK

Ange nr **** Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...