Jump to content

Halo 3


Ceone
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 875
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ni verkar gilla Halo3 rätt mycket, då tre redan har Halo3 sigs ;)

:doh, ny sida... orka quote:a...

Ja FYFAAN! Har haft ca 4 halo-teman senaste månaden! Halo är världens jävla bästa spel!!! :lol::D:D

:confused:

BTW Ska nog ta och beställa först Halo novellen från adlibris.se för sketna 60 kr :) Om det är nått bra blir det väll att köpa dom andra böckerna också! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste ju säga, att grafiken i Halo 3 är underbar. I varenda cutscene så kom typ jag när man tänkte känslan som fanns, blandat med grafiken och alla grymt naturliga rörelser, plus allting som händer i bakgrunden, som när man

sprungit genom djungeln i första uppdraget och kommer till högkvarteret där Keyes är. När dom går genom korridorerna så ser man vakter som ligger ner på marken och mummlar i smärta, bristar med skadade människor som åker förbi och vakter som tittar på Master Chief, pekar och är förvånade.

Helt enkelt ett underbart spel, har inte klarat ut det än, men jag har kört runt 7-8 banor. Hur många finns det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste ju säga, att grafiken i Halo 3 är underbar. I varenda cutscene så kom typ jag när man tänkte känslan som fanns, blandat med grafiken och alla grymt naturliga rörelser, plus allting som händer i bakgrunden, som när man

sprungit genom djungeln i första uppdraget och kommer till högkvarteret där Keyes är. När dom går genom korridorerna så ser man vakter som ligger ner på marken och mummlar i smärta, bristar med skadade människor som åker förbi och vakter som tittar på Master Chief, pekar och är förvånade.

Helt enkelt ett underbart spel, har inte klarat ut det än, men jag har kört runt 7-8 banor. Hur många finns det?

Its 9 of 'em biatch! :confused:

EDIT: Håller med dig fullständigt! :naughty:

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Its 9 of 'em biatch! :confused:

EDIT: Håller med dig fullständigt! :naughty:

Hm, eller hade jag bara klarat 6 banor? Minns inte.. :lol: Kör på easy nu, bara för att jag inte ska tappa suget när man dör och måste börja om, dessutom kör jag co-op med en kompis! Sen ska jag klara ut det på single player.

Fan vad jag grinade när

Keyes dog! Fan jag grinade ihjäl mig, sorgligt!

Det var förövrigt det senaste uppdraget jag körde, tror jag, nån som vet vilket det är? Nästa uppdrag

så ska jag hitta Cortana.

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel, Halo är bland det sämsta och utan tvekan det mest överhypade spelet i historien.

Fel. Half-Life 2 är det mest överhypade spelet i historien. :whistling:

HALO är bara helt otroligt fantastiskt bra. Bara det att det finns mycket färre som tycker det är dåligt än som tycker det är bra säger något. Multiplayer i HALO 2 slog tillochmed Counterstrike i antalet spelare och bara förbokningen av HALO 3 slog Gears of Wars totala försäljning.

Att det sedan finns ett antal troll som envisas med att hata HALO (Många just pga att spel serien är så populära då de har instinkten att hata allt som den större massan hatar) utan igentligt orsak och där många inte ens har spelat spelet, är bara patetiskt. Och att dessutom gå in i en HALO tråd bara för att säga det är ännu mer patetiskt. :innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel. Half-Life 2 är det mest överhypade spelet i historien. :whistling:

HALO är bara helt otroligt fantastiskt bra. Bara det att det finns mycket färre som tycker det är dåligt än som tycker det är bra säger något. Multiplayer i HALO 2 slog tillochmed Counterstrike i antalet spelare och bara förbokningen av HALO 3 slog Gears of Wars totala försäljning.

Att det sedan finns ett antal troll som envisas med att hata HALO (Många just pga att spel serien är så populära då de har instinkten att hata allt som den större massan hatar) utan igentligt orsak och där många inte ens har spelat spelet, är bara patetiskt. Och att dessutom gå in i en HALO tråd bara för att säga det är ännu mer patetiskt. :innocent:

Gör multiplayerdelen i ett spel där man behöver vara ännu mer hjärndöd än i single player spelet till ett bra spel?

Gears of War är ett skitspel.

Jag hatar inte just Halo, jag hatar nästan alla spel, men jag hatar det extra mycket för att det är ett shooterspel som får 13-åringar att pinka i byxan, som får 10/10 i "respektabla" tidningar.

Jag har klarat Halo, som är det bästa i serien. Jag somnade framför Halo 2. Och trean ska suga enligt säkra källor.

Var skulle jag annars gnälla? Sen så älskar jag ju att bråka med Halofanboys, spelet är som en religion för dem, ytterst konfunderande då det har noll story.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh fyfan, nyss klarat ut det!

Fan vad sorgligt att han verkligen dog.. Han kan inte ha dött.. Ska se legendary slutet på youtube. Jag grinar typ nu, så förbannat sorgligt slut. Underbart spel!

Om du kollade klart eftertexterna så var det en film efter det....

Han dog inte.

----------

BTW så har jag lite screens åt er! :)

----------

Hayabusa bitches!

:innocent:

Boom!

----------

EDIT: Fan va kul den här screenshot funktionen när det förs över till datan var coolt! Så jävla underbart!!!! >_< >_<

--------

EDIT 2: Alle fan vad underbar din 2:a bild var med sol reflektionerna och allt!

Sandtrap!! :whistling::D

BTW sandtrap + team odball = Heaven on earth! :wub:

Jävla många wubs i den här posten ^_^

Redigerad av 50 cent
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fel. Half-Life 2 är det mest överhypade spelet i historien. :whistling:

HALO är bara helt otroligt fantastiskt bra. Bara det att det finns mycket färre som tycker det är dåligt än som tycker det är bra säger något. Multiplayer i HALO 2 slog tillochmed Counterstrike i antalet spelare och bara förbokningen av HALO 3 slog Gears of Wars totala försäljning.

Att det sedan finns ett antal troll som envisas med att hata HALO (Många just pga att spel serien är så populära då de har instinkten att hata allt som den större massan hatar) utan igentligt orsak och där många inte ens har spelat spelet, är bara patetiskt. Och att dessutom gå in i en HALO tråd bara för att säga det är ännu mer patetiskt. :innocent:

Amen >_<

Gör multiplayerdelen i ett spel där man behöver vara ännu mer hjärndöd än i single player spelet till ett bra spel?

Gears of War är ett skitspel.

Jag hatar inte just Halo, jag hatar nästan alla spel, men jag hatar det extra mycket för att det är ett shooterspel som får 13-åringar att pinka i byxan, som får 10/10 i "respektabla" tidningar.

Jag har klarat Halo, som är det bästa i serien. Jag somnade framför Halo 2. Och trean ska suga enligt säkra källor.

Var skulle jag annars gnälla? Sen så älskar jag ju att bråka med Halofanboys, spelet är som en religion för dem, ytterst konfunderande då det har noll story.

Då borde du inte ens spela spel om du inte får nån speciell känsla för det. Och det kräver en del fantasi, Som te.x en super spartan och en otroligt avancerad och !snygg :D ! AI som hjälper på strids fältet kräver fantasi. Det är just därför många lirar Halo och att Halo är så känt. Bara för att skeptiker/fantasi lösa som du inte finner nåt roligt i spelet betyder inte att alla andra tycker samma.

Dom där "säkra källorna" som du säger, Var dom dina kompisar (

som pussar rumpa

) eller var det nån anti-halo sida???

Det är lite väl patetiskt att du söker up bråk på ett forum emot några som gillar vad dom gör/ spelar. A.K.A Passion...

EDIT:

@50 cent

Jo, jag gillar också den bilden, så varm på nåt sett :wub:

BTW Gillar bilden längst ner, Spagat >_<

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy fan. Det var nog det sämsta slutet jag varit med om.

Dog han eller vadå? Han stänger in sig i en lådgrej men ingen bryr sig om att hämta honom när dom landat? Usch.

Han dog inte. De på Jorden tror att han tog för han och Cortana lyckades inte ta sig genom portalen innan den stängdes så de antar att HALO dödade honom.

Cortana berättade att det kanske tar år innan någon hittar dem (eftersom ingen vet var de är eller att de lever) och MC har bara syre för att kunna klara sig ett visst tag så han fick sätta sig i stasis tills de blir räddade. De var ju trots allt i utkanten av vårt galax.

Men kollar man Legendary Ending så

vet man att de kommer till en mystisk planet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag o en polare körde Halo 3 inne på eb games häromdan, coop, o det var skitkul! Men är det värt att köpa spelet om man inte har kört dom tidigare två spelen? är det mycket story som man missar då eller?

Du missar ganska mycket, inte från första men från andra. Helst ska man ju ha spelat både ettan och tvåan för att förstå allting från grunden... Dom kan inte vara dyra nu, köp dom och spela dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...