Jump to content

HUr stor MP3-spelare...


Maimstream
 Share

HUr stor MP3-spelare har du?  

116 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har nån gammal shit på 128MB tror jag nånstans.

Kör på mobilen eller laptopen om jag nu är nånstans där jag inte har musik.

Dock är inte det så ofta eftersom jag har musik hemma, i bilen och i skolan. Och om jag inte är på någon av dom ställena så är jag oftast bland folk och då är det ganska osmart att sitta och lyssna på musik om man ska samtala. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1GB duger åt mig. Hur fanken kan ni fylla upp 20GB:are?

Extra utrymme är alltid användbart, t.ex. om en polare vill

ha någon 4GBs fil så stoppar man bara in den och langar över den i MP3 spelaren.

Eller så kan det vara en film och mp3 spelare (mp4?) och filmer tar ju ganska mycke utrymme :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Extra utrymme är alltid användbart, t.ex. om en polare vill

ha någon 4GBs fil så stoppar man bara in den och langar över den i MP3 spelaren.

Eller så kan det vara en film och mp3 spelare (mp4?) och filmer tar ju ganska mycke utrymme :)

Det håller jag med om. Men det finns ju faktiskt tokar som har 20GB musik.

@Ärrtvå: Jag har hela Bob Dylans diskografi på datorn, den tar upp 3,6 gigabyte. Flera av låtarna förekommer flera gånger, och en del låtar är inte särskilt bra. Om man silar bort de låtarna så duger 1 GB prima. Och jag har ändå plats över till en del annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det håller jag med om. Men det finns ju faktiskt tokar som har 20GB musik.

@Ärrtvå: Jag har hela Bob Dylans diskografi på datorn, den tar upp 3,6 gigabyte. Flera av låtarna förekommer flera gånger, och en del låtar är inte särskilt bra. Om man silar bort de låtarna så duger 1 GB prima. Och jag har ändå plats över till en del annat.

Och om du skulle bestämma dig för att lyssna på musik nån dag så är det tough luck. Bra med större spelare då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...