Jump to content

Vem är din dröm?


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag vill också träffa dig :teehee:

Detta var en känslomässig chock för mig... allting börjar bli svart runt omkring mig. Bäst jag trycker add replay innan jag svimmar..

Och btw... om hultan skulle komma måste ju alla gtasajtare buga för den store härskaren ju!

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta var en känslomässig chock för mig... allting börjar bli svart runt omkring mig. Bäst jag trycker add replay innan jag svimmar..

Och btw... om hultan skulle komma måste ju alla gtasajtare buga för den store härskaren ju!

Det är inte så farligt som det låter.

Fast jag är ju Hultans högra (s)lapdog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En öl med personerna som är över 18 här på krogen hade inte varit fel.

Men hey, Vice, bor inte du här nere i Skåne?

Sugen på en liten krogkväll? =)

Såg det inte förens nu. Klart man bor i Sveriges centrum där allt händer! Var ska man annars bo?! På landet? :P:mellow: Absolut, min polare äger ju tom en restaurnag i landskrona. Så vi kan få rabbatt där. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shigeru Miyamoto, för han är så cool! (w00t)

Finns EN person från gta-sajten som jag skulle vilja träffa men skriver inte vem det är.:mellow:

jagjagjag :P

För övrigt stötte jag på The Dude på stan igår, jag nickade åt honom, och han hälsade tillbaka, kärlek vid första ögonkastet (eller mjaa typ fjärde ögonkastet eller nåt). :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jagjagjag :P

För övrigt stötte jag på The Dude på stan igår, jag nickade åt honom, och han hälsade tillbaka, kärlek vid första ögonkastet (eller mjaa typ fjärde ögonkastet eller nåt). :mellow:

KalleR...

Han menar naturligtvis mig... :)

The Dude har varit i Lund minsan. En vettig grabb. (w00t)

Hur kommer det sig att ni känner till varandra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The_go är en tjej :)

Jag har också varit i lund minsan....

Jag känner ej The Dude, och han känner inte mig. (w00t)

Där ser man. Det visste jag inte.

Lund är lite som mecca, folk kommer hit då och då. :mellow:

Hur vet du att det är The Dude och tvärtom då? Ni måste ju ha berätta för varandra att ni är medlammar här och att ni är respektive? (bara så nyfiken av mig :P )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där ser man. Det visste jag inte.

Lund är lite som mecca, folk kommer hit då och då. :mellow:

Hur vet du att det är The Dude och tvärtom då? Ni måste ju ha berätta för varandra att ni är medlammar här och att ni är respektive? (bara så nyfiken av mig :P )

Tja... han har varit medlem på gtasajten rätt länge nu, och jag vet att han är ölänning och han vet att jag är kalmarit, vi vet hur varandra ser ut eftersom båda har postat bilder på gtasajten, och vi har växlat ett par ord på msn. inte så svårt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice träffar jag säkert varje dag omedvetet. Att, han inte kan ha en endaste bild på si skälv i "Bild på dig själv"-tråden. :P:mellow:

Han la upp en bild för någon månad sen, den kanske försvann i den stora kraschen i julas, men jag tror att han la upp den efter.

Edit:

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...55entry628855

Den ligger en bit ner.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...