Jump to content

Vem är din dröm?


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska eventuellt stöta ihop med jaeger under GNR-konserten senare i år, kanske över en öl eller två. Listan över andra jag vill träffa är inte särskilt lång, typ P-C, Frenzy och Crice (det var så längesen <_< ).

Och kattälskaren insmord i tjugosju olika sorters grönaktig olja i fluffiga leopardkalsonger fastkedjad i en säng med lila sidenlakan. Gärna också med ett rikt urval utav piskor och knivar till hands.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska eventuellt stöta ihop med jaeger under GNR-konserten senare i år, kanske över en öl eller två. Listan över andra jag vill träffa är inte särskilt lång, typ P-C, Frenzy och Crice (det var så längesen <_< ).

Och kattälskaren insmord i tjugosju olika sorters grönaktig olja i fluffiga leopardkalsonger fastkedjad i en säng med lila sidenlakan. Gärna också med ett rikt urval utav piskor och knivar till hands.

Naw. :">

Jag vill träffa följande:

PESE.

Pico.

Xstreem.

JMC.

Chiligr.

Ärrtvå.

pKz.

THE DUDE! Japp, jag och duke ska sitta och festa.

[bobbostil]Jare va' vä allt.[/bobbostil]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, jag och Dude ska ju - som sagt - skaffa radhus bredvid varandra; grillfester, delad femtioårskris (vem köper största TV:n?), våra barn kommer gå på balen tillsammans, surströmmingsfester, låna mjölk och socker, vattna blommor då den andre är på semester (kanarieöarna, naturally), köpa kaniner samtidigt, diskutera Die Hard medans vi klippar gräset samtidigt, etc., etc.

Fast han träffar jag ju hela tiden, tillsammans med Pico, Crice, Siana och Mahalo, då vi sitter och tuggar svampar och röker glödlampor i en förväxt källare, diskuterandes och planerandes hur vi ska sprida våran marxistiska propaganda...

Fuckheads...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du vill träffa mig får du bestämma dig illa kvickt. För snart finns inga biljetter kvar.

Det finns så många intressanta personer att träffa, så jag vill inte peka ut några specifika med rädsla av att såra de icke- valda. Så jag säger heroiskt: jag vill träffa er alla. Däremot ser jag fram emot att träffa P-C, R2 och StellHell på DreamHack. Säkert någon mer jag glömt, bli inte arga på mig. <_<

Jag glömde att skriva det men jag ska bara dit som besökare i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice träffar jag säkert varje dag omedvetet. Att, han inte kan ha en endaste bild på si skälv i "Bild på dig själv"-tråden. ^_^:lol:

Men om jag ska träffa någon annan så får det väl bli typ Vice. eller någon..

Edit: Får inte glömma Tackleberry, så skulle han få visa mig ytterligare lite om photoshop. :">

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att höra att någon har lust att träffa en glad prick som jag. ^_^

Å andra sidan, det är egentligen bara du jag vill träffa om jag skulle träffa någon, så jag är glad att jag inte nämns.

Åh, vad glad jag blir. ^_^ Åker jag upp i norrland någon gång så ska jag maila dig innan så att jag kan bjuda på en Cider. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu med detsamma eller? Nej men det skulle väl varit lite kul att träffas nån gång kanske..eller vafan varför säger jag ngt... :lol:

Alla sånna här inlägg ger mig smartskaftsidéer, TACK ^_^ till Mirre!

Man borde nästan annordna ett gtasajten möte som varar en helg eller nåt med massa gta-spelande och snackande mellan dom forumiter som vill träffas och umgås. Typ mitt i sommaren bara för att jävlas med alla som är på semester då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...