Jump to content

Vem är din dröm?


Maimstream
 Share

Recommended Posts

Alla sånna här inlägg ger mig smartskaftsidéer, TACK ^_^ till Mirre!

Man borde nästan annordna ett gtasajten möte som varar en helg eller nåt med massa gta-spelande och snackande mellan dom forumiter som vill träffas och umgås. Typ mitt i sommaren bara för att jävlas med alla som är på semester då.

Sure! Säg ett datum så ordnar jag lokal och mat! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Naw.:">

Jag vill träffa följande:

PESE.

Pico.

Xstreem.

JMC.

Chiligr.

Ärrtvå.

pKz.

THE DUDE! Japp, jag och duke ska sitta och festa.

[bobbostil]Jare va' vä allt.[/bobbostil]

Men men... :'(

Frenzy

P-C

skribb

Hultenius! ^_^

KalleR

Edit: Foo! :lol:

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla sånna här inlägg ger mig smartskaftsidéer, TACK ^_^ till Mirre!

Man borde nästan annordna ett gtasajten möte som varar en helg eller nåt med massa gta-spelande och snackande mellan dom forumiter som vill träffas och umgås. Typ mitt i sommaren bara för att jävlas med alla som är på semester då.

Why not?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.. men för att få folk att känna sig speciella...

pKz

SlewME

Mahalo

okka för ett nackskott(nej då)

...

*Känner sig speciell :lol: *

Hmm... jag undrar hur den middagsbjudningen skulle sluta. Jag ser fram emot att känna Slumis strypgrep på mig, då han försöker att lysa med ficklampan i mina ögon, samtidigt som han slår en signal till narkotikatipset.

Sedan kan man väl bara spekulera över den mentala överdos som okka kommer att drabbas av, då han och pKz går mano a mano i en så kallad battle of wits. Resultatet blir onekligen, okka gråtandes i ett hörn, där han försöker drömma sig bort till den plats där Lorcas ord väckte hans sinne till liv. I den dal där månens odjur stryker omkring och nosar utanför stugorna. Vid den plats där de levande leguanerna kommer att bita de män som inte drömmer. Ett Locus Amoenus som heter duga.

Allt detta kommer ta plats medan Tupac spelas i bakgrunden och Cortez sitter vid ett hörn och skrockar förnöjt över allt elände han förosakat.

Great Fun!

Hmm. Jag skulle inte ha något emot att träffa på de likasinnade, as long as they can keep up. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Ingen som nappar på idéen om ett forum möte?

Det har varit uppe någon gång för längesen, och om jag inte missminner mig var ett jämra liv om var det skulle hållas.

Kanske skulle vara coolt att hyra en lokal för ett privat GTAsajten-lan. Men då skulle väl troligen den tidigare incidenten upprepas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Ingen som nappar på idéen om ett forum möte?

Det har varit uppe innan.

Det som är problemet är vart det ska hållas, när det ska hållas, och vem som ska ta hand om det.

Det är en bra idé och jag vet andra forum som har haft lyckade forum-träffar men i vårt fall så är inte medelåldern så hög som andra forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har varit uppe innan.

Det som är problemet är vart det ska hållas, när det ska hållas, och vem som ska ta hand om det.

Det är en bra idé och jag vet andra forum som har haft lyckade forum-träffar men i vårt fall så är inte medelåldern så hög som andra forum.

Det skulle bli ett helt sjukt möte.

"Hej, det är jag som är Random."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...