Jump to content

Vem är din dröm?


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sen så skulle man ju inte tacka nej till att snacka lite med typ Funnylin, om han är lika rolig i verkligheten som han är/var här <_<

Tyvärr inte. Det är egentligen jävligt synd om honom. Efter nian skärmade han av sig från omvärlden och slutade umgås med folk. Fast nu verkar han göra det då han är inaktiv nuförtiden.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pkz och DrStupid <_<

Hey wtf! ;)

Du behöver inte beundra mig för att jag hjälpde dig med ditt lilla problem... ;)

Själv skulle jag vilja träffa Siana. Och... öhh... kommer inte på någon mer.

Kanske Valle-Ball! :)

Edit: Juste. Jeager och Pico verkar roliga :)

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana, Foo och KalleR. Jag kanske ska på DH summer. Då kan man passa på att träffa några.

Om du vill träffa mig får du bestämma dig illa kvickt. För snart finns inga biljetter kvar.

Det finns så många intressanta personer att träffa, så jag vill inte peka ut några specifika med rädsla av att såra de icke- valda. Så jag säger heroiskt: jag vill träffa er alla. Däremot ser jag fram emot att träffa P-C, R2 och StellHell på DreamHack. Säkert någon mer jag glömt, bli inte arga på mig. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr inte. Det är egentligen jävligt synd om honom. Efter nian skärmade han av sig från omvärlden och slutade umgås med folk. Fast nu verkar han göra det då han är inaktiv nuförtiden.

Mm har hört det där av Packe_88, nuvarande Friberg?

Fan vad jag blev ledsen då alltså, riktigt sorgligt. :'( När Packe drog gamla minnen och sa att Johan bara behövde komma till dom nån dag så var allt som vanligt.. Fyfan..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla som varit aktiv mer än 3 månader sen jag reggade mig. Speciellt de som gillar att skriva kommentarer, får se om de vill säga det IRL också. <_<

.. men för att få folk att känna sig speciella...

pKz

SlewME

Mahalo

okka för ett nackskott(nej då)

...

och höhö.. öh... hej vad bra minne man har. Jaja. Alla kvinnor såklart. Mirre, IceCandy,

Tija, Icebear, och så vidare... om ni är kvinnor så, vill jag gärna träffa er. Oavsett utseende. Hehe!

:)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...