Jump to content

Vem är din dröm?


Maimstream
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 131
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det har varit uppe innan.

Det som är problemet är vart det ska hållas, när det ska hållas, och vem som ska ta hand om det.

Det är en bra idé och jag vet andra forum som har haft lyckade forum-träffar men i vårt fall så är inte medelåldern så hög som andra forum.

Sant, medelåldern är lite för låg. Skulle man träffa någon som är i 20 års åldern så är det okej, men jag har lite svårt att föreställa mig, mig och kattälskaren sitta tillsammans på en pub med varsin storstark... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folket i min skola säger att jag kan fnissa precis som han, då kan vi ha en Family Guy imitation tävling hohoho

Edit: Ingen som nappar på idéen om ett forum möte?

Jag brukar prata som Peter i mina närmaste vänskapskretsar, fast det är antagligen inte ett dugg likt, bara jävligt störande. Det är ett beroende, jag kan inte hjälpa det.

Kan inte du spela in när du skrattar som han? kattälskaren också. Gör det, skulle vara kul att höra. Ni kan posta det i Dagens lol :rolleyes:

Ontopic: Finns nog ingen som jag skulle vilja träffa, skulle inte våga säga något.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar prata som Peter i mina närmaste vänskapskretsar, fast det är antagligen inte ett dugg likt, bara jävligt störande. Det är ett beroende, jag kan inte hjälpa det.

Kan inte du spela in när du skrattar som han? kattälskaren också. Gör det, skulle vara kul att höra. Ni kan posta det i Dagens lol :)

Ontopic: Finns nog ingen som jag skulle vilja träffa, skulle inte våga säga något.

Vet inte om det är likt, dom bara skrattar och säger åt mig att hoppa på ett töntigt sätt och se lessen ut så garvar dom ännu mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...