Jump to content

Tävling - Styla en bil i PS.


samuelszon
 Share

Recommended Posts

Jag är med i tävlingen också. Mitt bidrag är bara ett test. Jag är dålig på Photoshop, så det är bara ett test med färger, ljus och sådant. Ta det inte så seriöst ^_^

Hepp, då vet jag ju inte hur man ska göra för att förminska bilden då. Kan någon vänlig person göra det åt mig? :lol:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är med i tävlingen också. Mitt bidrag är bara ett test. Jag är dålig på Photoshop, så det är bara ett test med färger, ljus och sådant. Ta det inte så seriöst :lol:

http://img367.imageshack.us/img367/8021/350zkopiera23pt.jpg

Hepp, då vet jag ju inte hur man ska göra för att förminska bilden då. Kan någon vänlig person göra det åt mig? :D

Fin ^_^

Den kan man ha när man ska kolla färginställningarna på datorn. Typ som TV-radion. B)

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har pillat på denna shoppen i 3 dagar nu men anser att den ej är klar än, vill ej lägga ut ifall jag får fler ideer sen. Men det är en av mina bästa moddar nånsin, helt klart. Till er som kommer ihåg golfen jag van förra tävlingen med kan jag säga att den är ingenting i jämförelse med denna 350z:an ;)

Här har ni en liten hint på vad ni har att möta :rolleyes:

post-24-1146687799_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad spelar det för roll om det var ett "hastjobb"? Om Tux t.ex gjorde den där bilen på mindre än en timme, då tycker jag att det var rätt så skillat av honom, för den ser grym ut.

Tux: Jag la nu märkte till tjejen på motorhuvet. ;):rolleyes:

Frågetecknet efter innebär att jag ifrågasätter om det verkligen var ett hastjobb.

Ford GT'n och Skylinen anser jag ABSOLUT inte under några som helst omständigheter är hastjobb!

Jag tycker dom båda är fantastiska!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frågetecknet efter innebär att jag ifrågasätter om det verkligen var ett hastjobb.

Ford GT'n och Skylinen anser jag ABSOLUT inte under några som helst omständigheter är hastjobb!

Jag tycker dom båda är fantastiska!

Jag anser att allt som är skapat på under 2h är hastjobb. sen kan de lik förbannat vara snygga, men det går lik förbannat vidareutveckla dom ifall man sover på saken. jag är som sagt inne på 3dje dagen med min.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag är med.

Detta är första gången jag moddar en bil och resultatet blev inte lika bra som jag trodde det skulle bli. Men jag är fullt nöjd med den eftersom det är första gången för mig.

http://img52.imageshack.us/img52/508/nissanafter4ov7is.jpg

Citerar mig själv "Otroligt snyggt Vice! dessvärre fel bild att modda." skrev det några poster upp. Om du läser första posten hittar du rätt utgångsobjekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Citerar mig själv "Otroligt snyggt Vice! dessvärre fel bild att modda." skrev det några poster upp. Om du läser första posten hittar du rätt utgångsobjekt.

Ursäkta. Jag tittade men såg inte min post?? Fick för mig att forumet brakade ihop precis när jag skulle posta den i torsdags.

Fel bil dessutom. :o

Nej, bäst att lämmna den här tävlingen till er som gör det mer professionellt. Ursäkta igen...:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...