Jump to content

Tävling - Styla en bil i PS.


samuelszon
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner.

Allt annat är Brushat!

*Bild*

Otroligt mega-dunder-ultra-maxxat snygg!!! :)

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu känner jag mig ganska färdig, hoppas inte man hittar några irriterande småfel sen.. klipp och klistrat är gjort med fälgarna, vingen, intercoolern och lite reflektioner.

Allt annat är Brushat!

Helt klart den bästa jag sett här hittills, ni behöver inte ha liknande tävlingar i forsättningen för kalle bara förstör dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice som faen. And now... some c&c.

Kitet ser ganska toonigt ut på sina ställen, men mycket bra brushat. Lite overkill kanske, lite övergjort. :mellow: Men det mesta ser bra ut.

Orka "beware of the kitten"-dekalen dock.:)

EDIT: Kollade igen, och såg att vissa saker i fronten ser väldigt skumma ut. Som den oförklarliga glipan mellan huv och front, och

IC´n. Den ser typ böjd ut eller nåt. För bred, och skum i den bortre änden.

Redigerad av D.E
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEJ ALLIHOPA! (w00t)

Nu e jag tillbaka, fick hem trojanen till två (2) (!) (?) datorer på mindre än en (1) (!) (?) timme. Kalla mig vad ni vill, men jag tog bort dem iaf. :)

Nu e forumet uppe igen, äntligen. Och vilka kanonjobb folk har gjort! Jag håller inne på min också, och vi får se om jag kanske skjuter upp deadlinen om tiden rinner ut för vissa p.g.a. det inaktiva forumet.

Jag uppdaterar lite iaf. Ny snygg layout på forumet också!

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...