Jump to content

Tävling - Styla en bil i PS.


samuelszon
 Share

Recommended Posts

Siana svarade väldigt bra på alla dina frågor utom de sista. (tack siana :unsure: )

Jag kunde baskemej inte läsa hans post utan att göra något. Bara de första raderna fick mina fingrar att klia.

Men varför inte de sista? För att jag skulle rösta på D.E, och inte dig? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 235
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kunde baskemej inte läsa hans post utan att göra något. Bara de första raderna fick mina fingrar att klia.

Men varför inte de sista? För att jag skulle rösta på D.E, och inte dig? ^_^

nej jag menar att du inte kunde svara på hur mkt jag sitter vid datorn och hur länge jag photoshoppat :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Riktigt lågt ifall samuelszon skiter i det här. Och att göra en tävling där en viss person inte får vara med för att han/hon är för bra är... fegt.

Om KalleR var nybörjare på photoshop så skulle han ju antagligen inte vara med, men nu är det så att han är grym på just det programmet så varför ska han inte ta skansen att ta hem denna tävling?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Skrivet (redigerad)

Hej allihopa IGEN!

Jo, anledningen varför jag 'hoppade av' som ni kallar det är inte för att jag blev arg för att ni sa att min bil såg ut som skit utan för att jag fick en trojan så fort jag gick in på detta forum. Så jag tyckte att det var lite meninglöst att gå in på forumet i ca. 5 minuter, få trojanen, scanna bort skitet i typ 1 dygn och göra om proceduren jag just beskrev.

Jag tänkte att det säkert fanns någon smart person som kunde lägga upp en poll, och det fanns det tydligen i D.E.

Till KalleR: Jag sa inte att din bil skulle diskas eller inte fick vara med för att det var så överlägsen. Jag sa att jag tycker det är trist att det BLIR SÅ ÖVERLÄGSET, när jag har kämpat röven av mig med min bil. Istället för att säga 'Snyggt jobbat grabben, ett riktigt bra förstajobb' så är man tydligen tvungen med att dra till med en kommentar som 'Neonen ser ut som piss, ful tjej, blekt kolfiber, miss där och där osv.'

Och till er andra som blev upprörda: Ja, förlåt då om jag trodde att jag skulle vinna hela skiten (vilket jag inte heller trodde). Det var precis som jag sa att jag tycker att det är trist att vi nybörjare kämpar hårt som fan, blir nöjda som fan men får ingen utdelning. KALLER, (nu vet inte jag om du vann tävlingen eller inte) ALL ÄRA ÅT DIG men jag tycker att det är trist när ett kanonarbete får all ära och alla andra, kanske lite mindre bra blev helt bortglömda.

Tänk så här istället: Allt som var fult på t.ex. min bil vad det nu var (Natacha, neonen, fälgarna, lysena, reg. plåten) gjorde jag ju som extra. Jag lyckades med kjolpaketet, krom-lacken, kolfibret och det. Men då letar vi inte fram de positiva sakerna utan är tvungen till att skita på mig och säga hur jäkla gräslig den var. Ni känner kanske igen er, Aftonbladet gör typ samma sak.

Och som sagt, det jag reagerade mest på var att alla, speciellt alla runt KalleRs ålder och hans typ kompisar röstade fram KalleRs bidrag och sa hur jävla snyggt och proffisgt det var, men sedan vi som hamnade lite sämre till blev som ett gäng bönder som blev helt dissade.

Det blev lite mycket skrivet och det blir ofta rörigt när jag skriver mycket så tjura inte över det.

Eftersom ingen verkar respektera samuelszon något vidare så är det ju bara för vem som att slänga upp en poll utan att nån (förutom möjligtvis s själv) börjar gråta.
Lägg ner.

J*vla dålig stil av han att strunta i det. Tänk på alla som har lagt ner massa tid på sina bilder. Fan tänk om samuelzson. För ditt eget bästa..

Du med, snälla.

Riktigt lågt ifall samuelszon skiter i det här. Och att göra en tävling där en viss person inte får vara med för att han/hon är för bra är... fegt.

Vad snackar du om? Vem fan i hela världen har sagt att KalleR (som du uppenbarligen syftar på) inte får vara med p.g.a. han är överlägsen i denna tävling?

// David

PS. Till er, som tycker att det är dålig stil av mig att skita i er och i tävlingen. Jag garvar åt er. Jag tänker inte offra min och resten av min familjs dator för en liten tävling i ett litet nedrans forum. Så om ni tror att jag sket i tävlingen för att jag blev arg så tror ni fel.

Jag ber om ursäkt till er alla, och jag tycker faktiskt att ni är skyldig mig en ursäkt oxå. På slutet blev det ju fan alla mot mig. DS.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...