Jump to content

Val 2006


Ceone
 Share

Vem ska du rösta på eller skulle du ha röstat på om du isåfall var 18+?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Göran är så cool så det bara inte är sant, högern är däremot fylld av konstiga rikemän.

Öööhm.. Göran är Sveriges fetaste och drygaste politiker.. Kunde inte sluta skratta åt honom på valvaken på TV4.. Alla blev förbannade på honom för han verkligen inte kan snacka på nått annat sätt än sitt sepedryga sätt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Öööhm.. Göran är Sveriges fetaste och drygaste politiker.. Kunde inte sluta skratta åt honom på valvaken på TV4.. Alla blev förbannade på honom för han verkligen inte kan snacka på nått annat sätt än sitt sepedryga sätt..

Han är inte så fet längre men han äger ALLA andra politiker i alla diskussioner, det sättet han pratar, han äger verkligen alla !

Göran smiskar stjärt !

Redigerad av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte om Göran så mycket kan jag erkänna.

Men vad gör det om han är tjock? Är han en sämre politiker för det?

Håller med dig. Alla klagar på att han är tjock, det har inget med hans - enligt mig - kassa politik att göra.

Han är säkert jätte snäll om man snackar med han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är inte så fet längre men han äger ALLA andra politiker i alla diskussioner, det sättet han pratar, han äger verkligen alla !

Göran smiskar stjärt !

Håller med på samtliga punkter.

Och att han värkar dryg när han pratar, det beror väl på att han inte får säga fel för då blir det ett jävla rabalder över det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piratpartiet är ett skämt. Vad ska dem ändra i svensk lag som ändrar på upphovsrättskyddet på ett amerikanskt spel? Det kommer aldrig fungera. Och vad har dem lagt fram för förslag om t.ex. skol- och vårdpolitik?

Den enda fråga de intresserar sig av är Piratkopiering..

Därför vill de inte bilda regering o sånt skit.. De nöjer sig med att få sin röst hörd i Riksdagen. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öööhm.. Göran är Sveriges fetaste och drygaste politiker.. Kunde inte sluta skratta åt honom på valvaken på TV4.. Alla blev förbannade på honom för han verkligen inte kan snacka på nått annat sätt än sitt sepedryga sätt..

Faktum är att Persson är en av Sveriges bästa retoriker, inte bara min åsikt utan vår lärare nämnde det på en retorikkurs som jag läste. Och visst kan han tala, bäst är när han tar av sig glasögonen och säger något extra ideologiskt smart :wacko:B) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo nog är dom det alltid men ni tilltalar mig helatiden som kommunist. Och inte bara mig utan allt som är rött (inklusive S).

@ Darktjack: Har vi några kommunister här ?

Vi har 26 kommunister här!

Källa:Gammal tråd

Och sen frågar jag återigen: VARFÖR vara vänster?

Vi har social jämställdhet så det rinner ur anus på oss!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...