Jump to content

Val 2006


Ceone
 Share

Vem ska du rösta på eller skulle du ha röstat på om du isåfall var 18+?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att kalla alla folkpartister rasister är att ha fördomar mot en grupp människor, och är inte det rasism?

Eftersom jag inte tror att du försår okkas inlägg vill jag bara förklara att folkpartister inte är en ras utan anhängare till ett politiskt parti, därmed är det inte rasism att ha fördomar mot dessa.

Umberto: Same shit.. Hehe, nej men jag tänkte visst fel. Österrike ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är vänsterliberalist, så det borde väl vara Socialdemokraterna min röst faller på, om jag nu fick rösta. Även om Persson är blåst skulle det väl bli Socialdemokraterna jag röstade på, för att stödja den röda sidan.

"Är det något jag vet så är det att marxist är jag inte", utbrast Karl Marx mot slutet av sitt liv ställd inför vantolkningar av hans skrifter.

Har ingenting med vad jag skrev att göra, men kul är det. Tihi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte satt in* mig i valet, mest p.g.a. att jag själv inte får rösta. Men om jag skulle rösta skulle det troligen bli något åt vänster-mitten hållet. Sossarna får gärna vara kvar för mig fast med en ny ledare istället för Persson.

Redigerad av Peskele
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Moderaterna.

Haha, jag är en utav få som har rättighet att rösta på detta forum så ni kan än så länge bara sitta och hoppas på att era sossar vinner, FUCK NO säger jag! -_-

Vill ha en fungerande välfärd, vilket vi inte har nu.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Moderaterna.

Haha, jag är en utav få som har rättighet att rösta på detta forum så ni kan än så länge bara sitta och hoppas på att era sossar vinner, FUCK NO säger jag! -_-

Vill ha en fungerande välfärd, vilket vi inte har nu.

Blusch Blosch Blått är absolut inte flott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...