Jump to content

Val 2006


Ceone
 Share

Vem ska du rösta på eller skulle du ha röstat på om du isåfall var 18+?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Allt utom borgarna. Socialdemokraterna/Vänsterpartiet och i värsta fall miljöpartiet, men dom är rätt störda.

Sossarna är ju idioter!

Hrm, vänsterpartiet och miljöpartiet också.

För att inte ens tala om borgarna, YEUK! YEW! Bort från mig, BORT!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men då kan du aldrig klaga på det svenska samhället, om polisen inte hjälper dig när du har blivit misshandlat så kan du inte klaga eftersom du inte har röstat.

Så länge man betalar skatt som bidrar till t. ex polisen har man rätt att klaga.

Kan inte rösta än, och är inte alltför insatt, men FP verka våga säga vad dom tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så länge man betalar skatt som bidrar till t. ex polisen har man rätt att klaga.

Kan inte rösta än, och är inte alltför insatt, men FP verka våga säga vad dom tycker.

Folkpartiet är rasister :ermm: Tidigare samarbetade dom ju också med Jörg Haider, den tyska fascisten vi älskar så.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att kalla alla folkpartister rasister är att ha fördomar mot en grupp människor, och är inte det rasism?

Aaaah. Ungdomlig, naiv antirasism som spårar ut till hitlerliknelser om man är lite fördomsfull!

Klassiker...

*Suckar mot enfalden, och går och läser Lexikon Över Vedertagna Åsikter och fnyser i min ensamhet..*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer rösta på moderaterna, inte för att jag vet vad de står för utan för att jag vill se ett regeringsbyte.

De vill göra det svårare för de fattiga och lättare för de rika. Så du som (precis som jag) har det så gott ställt bör defenetivt rösta på dem... :ermm:

Jag skall rösta på, "kloning, nej tack jag är en självtänkande människa" partiet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...