Jump to content

Val 2006


Ceone
 Share

Vem ska du rösta på eller skulle du ha röstat på om du isåfall var 18+?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag är lagd åt vänsterhållet, men ingen parti-stödjare, iom. att alla är mer eller mindre idioter.

Dock vänster. Yepp, yepp.

Möjligtvis miljöpartiet, om jag skulle tvingas att lägga en röst på något.

DOCH får jag inte rösta. Jag är ung, ung; ung och dum.

Yikes.

Fast, som sagt, så är alla idioter, och jag skulle nog blanka iom. att jag inte kan stödja ett parti helhjärtat, och, tja, örhm...

Kanske rösta från soffan med mittenfingret i luften, istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Ceone, varför skulle han inte kunna det? :ermm:

Jag menar tex. ett parti vill ha bra poliser, ett annat vill ta bort alla pengar till polisen och att dom bara ska bry sig om mord. (ja en sjuk grej men..)

Om han nu skiter i att rösta på eventuellt de paritet som vill ha bra poliser och det andra vinner så kan han inte klaga på vad som händer i riksdagen.

Visserligen skulle hans enda röst inte spela en enda roll för valet men han hade sagt vad han vill att sverige ska ha för demokrati. Han har sagt vad han tycker helt enkelt.

Självklart kan man klaga ändå, men JAG tycker inte att man ska klaga på något om man inte har röstat (om man kan det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Annat, Piratpartiet.

Anledning.. Jag är inte tillräckligt insatt i vad de andra partierna vill få igenom. Piratpartiet vet jag vad de står för och att de inte vill ändra på mer än att det ska vara lagligt att ladda ner är för mig helt okej.

OM detttt kommer ett parti som står för de saker som intresserar mig såsom att värna om miljön och sänka skatter (Inte miljöpartiet eftersom att de har en massa andra saker som jag inte gillar) osv så kanske att jag ändrar mig.. Går dock inte att bestämma sig för vilka man ska rösta på just nu eftersom att alla partier ska hålla på med sitt evinnerliga valfläsk så här års..

Vid nästa val kanske jag har hunnit bilda mig en uppfattning om vilket parti som är bäst för mig.. Men inte nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev moderat i testet. Vet dock inte om jag skulle rösta på dem, har många egna idéer. Kanske skulle stödrösta på Moderaterna så det blir högermajoritet.

EDIT: Ceone, varför skulle han inte kunna det? :ermm:

Länk till det testet tack, vill se vad jag är! ^_^

Jag nullar, men jag tycker verkligen men ska rösta när man har chansen att göra det, så det ska jag fixa till tills jag är myndig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...