Jump to content

Val 2006


Ceone
 Share

Vem ska du rösta på eller skulle du ha röstat på om du isåfall var 18+?  

82 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 164
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Plötsligt blev jag alltså kommunist utan att ens veta om det hej och hå så kan det gå.

och ja, ni är inte bara smått utan mycket dumma i huvudet.

Du ser, ni röda ser inte på människor som människor. Ni ser på människor utifrån vad de tycker. Jävla vrickat.

Det var det där jag ville få fram.

Där ser ni vad vänstern har för människosyn.

Både Siana och Runar har bekräftat detta!

@The Dude, förväntar mig en kommentar av dig som förklarar dina vänners misstag, eller du kanske håller med?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ser, ni röda ser inte på människor som människor. Ni ser på människor utifrån vad de tycker. Jävla vrickat.

Det var det där jag ville få fram.

Där ser ni vad vänstern har för människosyn.

Både Siana och Runar har bekräftat detta!

Okej, också mycket bra tänkt. Berätta mer, tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personliga påhopp p.g.a. politiska åsikter, aj, aj, aj...

Det blir ju så när kommunister ska debattera. Kolla på Stalin, han dödade population för att de inte tyckte som han. Kanske runar är kapabel till detta också.

Vet inte vart han vill komma med sina - relativt - tomma inlägg men för mig får han fortsätta. Skoj det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ni får se upp så att jag inte blir som Stalin !

Tomma inlägg...Vem är det som säger att alla som inte är höger helt plötsligt är kommunister?

Och helt plötsligt så bedömmer jag männskor endast utifrån hur de tycker, yeehay grymma inlägg SlewME

@ StellyHelly (igen): jag är socialdemokrat.

Redigerad av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ni får se upp så att jag inte blir som Stalin !

Tomma inlägg...Vem är det som säger att alla som inte är höger helt plötsligt är kommunister?

Och helt plötsligt så bedömmer jag männskor endast utifrån hur de tycker, yeehay grymma inlägg SlewME

@ StellyHelly (igen): jag är socialdemokrat.

Ja? Så socialdemokrater är varken vänster eller röda?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi äro kapitalister!

Sovietunionen är död!

Snart dör Fidel, och det är bara en tidsfråga innan Nordkorea möter sin undergång.

Vietnam är kört, och Kina håller på att gå över till vår sida frivilligt. Sen blir kommunism något för BAKÅTSTRÄVARE!

DÖD ÅT KOMMUNISMEN, LÄNGE LEVE KAPITALISM!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo nog är dom det alltid men ni tilltalar mig helatiden som kommunist. Och inte bara mig utan allt som är rött (inklusive S).

@ Darktjack: Har vi några kommunister här ?

Jag har inte sagt någon om kommunister. Visst, jag stödjer inget dom står för men jag har inte sagt att du är kommunist.. Jag sa att du var röd. Vilken socialdemokraterna är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte sagt någon om kommunister. Visst, jag stödjer inget dom står för men jag har inte sagt att du är kommunist.. Jag sa att du var röd. Vilken socialdemokraterna är.

Ja men kan du då säga att jag är S och inte röd för då kommer SlewME och babblar om stalin och ostbågar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...