Jump to content

Spel som ni blivit skrämda av


JMC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Åh, får inte glömma HALO. Först gången jag träffadepå The Flood var riktigt kusligt och flyckten från dem medans man skjuter runt omkring sig i panik eftersom The Flood är för kraftfulla att döda alla.

Och The Library. Trots att det är en väldigt jobbig bana så är det väldigt läskigt också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glömde bort att nämna "Half-Life 2" när man dödar den äckliga varelsen klädd med många djur på. När man dödar den hör man Gordon skratta, har jag för mig. :)

Juste, Blev as rädd i dom gammla spelen.

När man mötte "bossarna". Den där stora monstret som sprutar eld ur händerna och stampar i marken så det kommer något rött ljus.

När man blir jagad av den och måste springa in till en el sak och döda honom. :huh:

Btw: Hatar den där gubben också, med giftiga "headcrabs" på. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar bli skrämd vid någon punkt i nästan varje spel. Finns alltid nåt litet moment där man går omkring och inte förväntar sig något allt, och vips hoppar något fram. Spelar ingen roll vad, det kan lika gärna vara en kanin, det som gör mig rädd är att man inte förväntar sig något.

Same here, same here.

Det har hänt att jag "hoppat till" i t.ex. Swat och CoD eller när tidningsbudet kommer i The Sims.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Muhahahaha, tidningsbudet :wub: liemannen e läskigare :">

Själv har jag hoppat till nåra gånger på F.E.A.R t.ex när man står i en hiss sen börjar lampan blinka och när de liksom skiftar fram o tebax från svart och ljus så ser man flíckan snabbt när de e ljust :P kanske dåligt förklarat ;)

RE4 e ju också lite creepy ibland, dom där svarta slemmiga sakerna som de blir hål i när man skjuter(hatar dom :rolleyes: )

Sen har vi ju Silent hill 2 som jag bara hann komma till hotellet ( sen blev jag livrädd :"> )

Diablo 2 var jag också rädd för ( e nog de nu också) eftersom jag har "spindelfobi" så blev jag livrädd när de kom stora spindlar ur mörket :(

GTA SA såklart, när man hade hört alla rykten B)

Doom 3 demot också B) I början när de kommer såna där små grejer som sätter sig på nått... trodde de va fiender så jag fick panik :P

Jag höll på o glömma HL2!! Jag hatar headcrabs xD blir livrädd när dom hoppar fram ur mörkret^^(beror nog på spindelfobin)

Nu kommer jag inte på nå mer ^^

Redigerad av The xD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev rädd för "Dino crisis" när jag var liten.

Någon som vet vad det är för spel ?

Bild: Dino crisis

Minnen :unsure:

Ja! Det har jag, men har inte spelat det på fem år minst ^_^

Jag blev skiträdd för den snuskiga bybon som står vid pissoaren i RE4.

Jag blev också rädd för hundarna som hoppar ut genom fönstrena i början av RE1 :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev skiträdd när man spelade Fahrenheit och såg sitt offer i spegeln. Det kanske var för att klockan var halv två på natten och jag satt i ett becksvart rum men ändå :mellow:

Jag fick värsta chocken :wub:

Eller när man vaknar mitt i natten och sovrummsdörren öppnas långsamt, jag vågade inte gå ut så jag gick o la mig igen ^_^

Ett annat läskigt moment e när man e "tjejen" och är i källaren :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half Life 2 är ett otroligt skrämmande spel, särskilt i Ravenholm.

Jag har aldrig blivit så rädd i ett spel innan som i Ravenholm när dom där snabba zombiejävlarna kommer springande, jag var inte alls berädd när den första kom, jag skrek högt som fan och hoppade till ashögt. Skitläskigt. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...